הסכם תוכנית שותפים

קדימה

השותפים שלנו חשובים לנו מאוד. אנו עושים כמיטב יכולתנו להתייחס אליך בהגינות ובכבוד המגיע לך. אנחנו פשוט מבקשים ממך את אותה התחשבות. כתבנו את הסכם השותפים הבא איתך, כמו גם כדי להגן על השם הטוב של החברה שלנו. אז אנא דאג איתנו כאשר אנו לוקחים אותך דרך רשמיות משפטית זו.

אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס ליידע אותנו. אנו מאמינים חזק בתקשורת ישרה וכנה. לתוצאות המהירות ביותר, אנא שלח לנו דוא"ל לכתובת support@ytpals.zendesk.com.

הסכם מקושר

אנא קרא את ההסכם המלא.

אתה יכול להדפיס דף זה לרשומות שלך.

זהו הסכם משפטי בינך לבין YTPALS (DBA YTPALS.com)

בהגשת הבקשה המקוונת אתה מסכים שקראת והבנת את התנאים וההגבלות של ההסכם הזה ואתה מסכים להיות אחראי מבחינה משפטית לכל תנאי ולתנאי.

  1. סקירה כללית

הסכם זה מכיל את התנאים וההגבלות המלאים החלים על הפיכתך לשותף בתוכנית השותפים של YTpals.com. מטרת הסכם זה היא לאפשר קישור HTML בין אתר האינטרנט שלך לאתר האינטרנט YTpals.com. שים לב שלאורך הסכם זה, "אנחנו", "אנחנו" ו"שלנו" מתייחסים ל-YTpals.com, ו"אתה", "שלך" ו"שלך" מתייחסים לשותף.

  1. התחייבויות שותפות

2.1. כדי להתחיל בתהליך ההרשמה, תשלימו ותגישו את הבקשה המקוונת. העובדה שאנו מאשרים בקשות באופן אוטומטי אינה מעידה על כך שלא נבצע הערכה מחדש של בקשתך במועד מאוחר יותר. אנו עשויים לדחות את בקשתך לפי שיקול דעתנו הבלעדי. אנו עשויים לבטל את בקשתך אם נחליט שהאתר שלך אינו מתאים לתוכנית שלנו, כולל אם הוא:

2.1.1. מקדם חומרים מיניים מפורשים
2.1.2. מקדם אלימות
2.1.3. מקדם אפליה על רקע גזע, מין, דת, לאום, מוגבלות, נטייה מינית או גיל
2.1.4. מקדם פעילויות לא חוקיות
2.1.5. משלב כל חומר המפר או מסייע לאחרים להפר זכויות יוצרים, סימנים מסחריים או זכויות קניין רוחני אחרות או להפר את החוק.
2.1.6. כולל "YTpals" או וריאציות או שגיאות איות שלהם בשם הדומיין שלו
2.1.7. האם אחרת היא בדרך כלשהי בלתי חוקית, מזיקה, מאיימת, משמידה, מגונה, מטרידה או גזענית, אתנית או אחרת מתנגדת לנו לפי שיקול דעתנו הבלעדי.
2.1.8. מכיל הורדות תוכנה שעשויות לאפשר הסטת עמלה משותפים אחרים בתכנית שלנו.
2.1.9. אינך רשאי ליצור או לעצב את האתר שלך או כל אתר אחר שאתה מפעיל, במפורש או במשתמע באופן הדומה לאתר שלנו, וגם לא לעצב את האתר שלך באופן שיגרום ללקוחות להאמין שאתה YTpals.com או כל עסק קשור אחר.
2.1.10. אתרים שנועדו אך ורק למטרת מתן קופונים אינם זכאים להרוויח עמלות דרך תוכנית השותפים שלנו.
2.1.11. אינך רשאי להירשם כדי להרוויח עמלה על הזמנות שאתה מבצע לעצמך. עמלות כלשהן שנצברו באמצעות ביצוע הזמנות כאלה יבוטלו ועשויות לגרום לסגירת חשבון השותף שלך.

2.2. כחבר בתוכנית השותפים של YTpals.com, תהיה לך גישה למנהל חשבון שותפים. כאן תוכל לעיין בפרטי התוכנית שלנו ובעלוני שותפים שפורסמו בעבר, להוריד קוד HTML (המספק קישורים לדפי אינטרנט באתר האינטרנט של YTpals.com) וקריאייטיבים של באנרים, לגלוש ולקבל קודי מעקב עבור הקופונים והעסקאות שלנו. . על מנת שנוכל לעקוב במדויק אחר כל ביקורי האורחים מהאתר שלך לאתר שלנו, עליך להשתמש בקוד ה-HTML שאנו מספקים עבור כל באנר, קישור טקסט או קישור שותף אחר שאנו מספקים לך.

2.3. YTpals.com שומרת לעצמה את הזכות, בכל עת, לבדוק את המיקום שלך ולאשר את השימוש בקישורים שלך ולדרוש ממך לשנות את המיקום או השימוש כדי לציית להנחיות שסופקו לך.

2.4. האחזקה והעדכון של האתר שלך יהיו באחריותך. אנו עשויים לפקח על האתר שלך מכיוון שאנחנו מרגישים צורך לוודא שהוא מעודכן ולהודיע ​​לך על כל שינוי שאנו חושבים שאמור לשפר את ביצועיך.

2.5. באחריותך לחלוטין לעקוב אחר כל הקניין הרוחני החל והחוקים האחרים הנוגעים לאתר שלך. עליך להיות בעל הרשאה מפורשת להשתמש בחומרים המוגנים בזכויות יוצרים של כל אדם, בין אם מדובר בכתיבה, תמונה או כל יצירה אחרת המוגנת בזכויות יוצרים. לא נהיה אחראים (ואתה תהיה האחראי הבלעדי) אם אתה משתמש בחומר המוגן בזכויות יוצרים של אדם אחר או בקניין רוחני אחר תוך הפרה של החוק או כל זכויות צד ג '.

  1. זכויות וחובות של YTpals.com

3.1. יש לנו את הזכות לפקח על האתר שלך בכל עת כדי לקבוע אם אתה ממלא אחר התנאים וההגבלות של הסכם זה. אנו עשויים להודיע ​​לך על כל שינוי באתר שלך שלדעתנו צריך להיעשות, או כדי לוודא שהקישורים שלך לאתר האינטרנט שלנו מתאימים ולהודיע ​​לך על כל שינוי שלדעתנו צריך להיעשות. אם לא תבצע את השינויים באתר שלך שאנו סבורים שהם נחוצים, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק את השתתפותך בתוכנית השותפים של YTpals.com.

3.2. YTpals.com שומרת לעצמה את הזכות לסיים הסכם זה ואת השתתפותך בתוכנית השותפים של YTpals.com באופן מיידי וללא הודעה אליך אם תבצע הונאה בשימוש שלך בתוכנית השותפים של YTpals.com או אם תעשה שימוש לרעה בתוכנית זו בכל דרך שהיא. אם יתגלו הונאה או שימוש לרעה כאמור, YTpals.com לא תישא באחריות כלפיך בגין עמלות כלשהן עבור מכירות הונאה כאלה.

3.3. הסכם זה יחל עם קבלתנו את בקשת השותפים שלך, ויימשך אלא אם כן יופסק להלן.

  1. סיום

אתה או אנחנו עשויים לסיים את ההסכם הזה בכל עת, עם או בלי סיבה, על ידי מתן הודעה בכתב לצד השני. הודעה בכתב יכולה להיות בצורת דואר, אימייל או פקס. בנוסף, הסכם זה יסתיים מיד עם הפרה כלשהי של הסכם זה.

  1. שינוי

אנו רשאים לשנות כל אחד מהתנאים וההגבלות בהסכם זה בכל עת לפי שיקול דעתנו הבלעדי. במקרה כזה, תקבל הודעה בדוא"ל. שינויים עשויים לכלול, בין היתר, שינויים בהליכי התשלום ובכללי תוכנית השותפים של YTpals.com. אם שינוי כלשהו אינו מקובל עליך, האפשרות היחידה שלך היא לסיים הסכם זה. המשך השתתפותך בתוכנית השותפים של YTpals.com לאחר פרסום הודעת השינוי או ההסכם החדש באתר שלנו תעיד על הסכמתך לשינויים.

  1. תשלום

YTpals.com משתמש בצד שלישי כדי לטפל בכל המעקב והתשלום. הצד השלישי הוא רשת השותפים ShareASale.com. אנא עיין בתנאי התשלום של הרשת.

  1. גישה לממשק חשבון שותפים

תיצור סיסמה כדי שתוכל להיכנס לממשק חשבון השותפים המאובטח שלנו. משם תוכל לקבל את הדוחות שלך שיתארו את חישוב העמלות המגיעות לך.

  1. הגבלות קידום מכירות

8.1. אתה חופשי לקדם את אתרי האינטרנט שלך, אבל כמובן שכל קידום שמזכיר את YTpals.com יכול להיתפס על ידי הציבור או העיתונות כמאמץ משותף. עליך לדעת שצורות מסוימות של פרסום תמיד אסורות על ידי YTpals.com. לדוגמה, פרסום המכונה בדרך כלל "ספאם" אינו מקובל עלינו ועלול לגרום נזק לשמנו. צורות פרסום אסורות בדרך כלל כוללות שימוש בדואר אלקטרוני מסחרי לא רצוי (UCE), פרסומים לקבוצות דיון לא מסחריות ופרסום צולב לקבוצות דיון מרובות בו-זמנית. בנוסף, אינך רשאי לפרסם בכל דרך המסתירה או מצג שווא את זהותך, שם הדומיין שלך או כתובת הדוא"ל החוזרת שלך. אתה רשאי להשתמש בדוור ללקוחות כדי לקדם את YTpals.com כל עוד הנמען כבר לקוח או מנוי של השירותים או האתר שלך, ולנמענים יש אפשרות להסיר את עצמם מדיוור עתידי. כמו כן, אתה רשאי לפרסם בקבוצות דיון כדי לקדם את YTpals.com כל עוד קבוצת החדשות מקבלת בברכה הודעות מסחריות. בכל עת, עליך לייצג את עצמך ואת אתרי האינטרנט שלך בבירור כבלתי תלויים ב-YTpals.com. אם יגיע לידיעתנו שאתה שולח דואר זבל, נשקול סיבה זו לסיום מיידי של הסכם זה ולהשתתפותך בתוכנית השותפים של YTpals.com. כל יתרות ממתינות המגיעות לך לא ישולמו אם חשבונך ייסגר עקב פרסום או שידול בלתי מקובלים כאלה.

8.2. שותפים עצמאיים שבין מילות המפתח האחרות או מציעים הצעות בלעדיות במסעות הפרסום שלהם בתשלום לפי קליק על מילות מפתח כגון YTpals.com, YTpals, www.YTpals, www.YTpals.com ו/או כל שגיאות איות או שינויים דומים של אלה - בין אם זה בנפרד או בשילוב עם מילות מפתח אחרות - ואין להפנות את התנועה ממסעות פרסום כאלה לאתר האינטרנט שלהם לפני הפנייתו מחדש לאתר שלנו, ייחשבו כמפרים סימנים מסחריים, ויאסר מתוכנית השותפים של YTpals. אנו נעשה כל שניתן כדי ליצור קשר עם השותף לפני האיסור. עם זאת, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לגרש כל מפר סימן מסחרי מתוכנית השותפים שלנו ללא הודעה מוקדמת, ובמקרה הראשון של התנהגות כזו של מתן הצעות PPC.

8.3. אסור לשותפים להכניס את המידע של לקוחות פוטנציאליים לטופס הלידים כל עוד המידע של הלקוחות הפוטנציאליים אמיתי ואמיתי, ואלה לידים תקפים (כלומר מתעניינים בכנות בשירות של YTpals).

8.4. שותף לא ישדר כל מה שנקרא "מודעות ביניים", "פראסיטיוור™", "שיווק טפילי", "אפליקציה לסיוע בקנייה", "התקנות ו/או תוספות של סרגלי כלים", "ארנקי קניות" או "חלונות קופצים מטעים ו" /או חלונות קופצים" לצרכנים מרגע שהצרכן לוחץ על קישור מתאים ועד למועד שבו הצרכן יצא במלואו מהאתר של YTpals (כלומר, שום דף מהאתר שלנו או כל תוכן או מיתוג של YTpals.com לא גלויים בסוף -מסך המשתמש). כפי שמשמש כאן א. "Parasiteware™" ו-"Parasitic Marketing" פירושם אפליקציה ש(א) מתוך כוונה מקרית או ישירה גורמת להחלפת עוגיות מעקב של עמלות שותפים ולא שותפים בכל אמצעי אחר מלבד לחיצה ביוזמת לקוח על קישור מתאים בדף אינטרנט או אימייל; (ב) מיירט חיפושים כדי להפנות תעבורה דרך תוכנה מותקנת, ובכך גורם להצבת עוגיות קופצות, עוגיות מעקב עמלות או להחלפת עוגיות אחרות למעקב אחר עמלות במקום שבו משתמש בנסיבות רגילות היה מגיע לאותו יעד דרך תוצאות הניתנות על ידי החיפוש (מנועי חיפוש הם, אך לא רק, Google, MSN, Yahoo, Overture, AltaVista, Hotbot ומנועי חיפוש או ספרייה דומים); (ג) להגדיר עוגיות למעקב עמלות באמצעות טעינת אתר YTpals ב-IFrames, קישורים נסתרים וחלונות קופצים אוטומטיים הפותחים את האתר של YTpals.com; (ד) ממקד טקסט באתרי אינטרנט, מלבד אותם אתרי אינטרנט בבעלות 100% של בעל האפליקציה, לצורך שיווק קונטקסטואלי; (ה) מסיר, מחליף או חוסם את הנראות של באנרים שותפים עם כל באנר אחר, מלבד אלו שנמצאים באתרי אינטרנט בבעלות 100% של בעל האפליקציה.

  1. הענקת רישיונות

9.1. אנו מעניקים לך זכות לא בלעדית, בלתי ניתנת להעברה, ניתנת לביטול (i) לגשת לאתר שלנו באמצעות קישורי HTML אך ורק בהתאם לתנאי הסכם זה ו-(ii) אך ורק בקשר לקישורים כאלה, להשתמש בלוגואים שלנו, שמות מסחריים, סימנים מסחריים וחומר מזהה דומה (יחד, "החומרים המורשים") שאנו מספקים לך או מאשרים למטרה כזו. אתה זכאי להשתמש בחומרים המורשים רק במידה שאתה חבר בניהול תקין של תוכנית השותפים של YTpals.com. אתה מסכים שכל השימושים בחומרים המורשים יהיו מטעם YTpals.com והרצון הטוב המשויך לכך ייעשה לטובת הבלעדית של YTpals.com.

9.2. כל אחד מהצדדים מסכים שלא להשתמש בחומרים הקנייניים של האחר בשום דרך שהוא מזלזל, מטעה, מגונה או שמציג אחרת את הצד באור שלילי. כל צד שומר לעצמו את כל זכויותיו בהתאמה לחומרים הקנייניים המכוסים ברישיון זה. מלבד הרישיון שניתן בהסכם זה, כל צד שומר על כל הזכויות, הכותרות והאינטרס בזכויותיו בהתאמה ושום זכות, כותרת או ריבית לא מועברות לצד השני.

  1. כתב ויתור

YTPALS.com אינו מציג מצגים או התחייבויות מפורשות או משתמעות בנוגע לשירות ואתר האינטרנט של YTPALS.com או למוצרים או לשירותים הניתנים בו, כל אחריות משתמעת ליכולת, ניתנות וביטול של YTPALS.com לאפשרות, ניתנות למסירה. לא נכלל. בנוסף, איננו מצהירים כי פעולת האתר שלנו תהיה ללא הפרעות או נטולת שגיאות, ואנחנו לא נהיה אחראים להשלכות של הפרעות או שגיאות כלשהן.

  1. מצגים והתחייבויות

אתה מצהיר ומתחייב כי:

11.1. הסכם זה הוצא לפועל כדין ותקף על ידך ומהווה את חובתך החוקית, התקפה והמחייבת, הניתנת לאכיפה כלפיך בהתאם לתנאיו;

11.2. יש לך את הזכות, הכוח והסמכות המלאים להתקשר ולהיות מחויב לתנאים ולהגבלות של הסכם זה ולבצע את חובותיך על פי הסכם זה, ללא אישור או הסכמה של גורם אחר;

11.3. יש לך מספיק זכות, תואר ועניין בזכויות המוענקות לנו בהסכם זה.

  1. מגבלות על חבות

לא נהיה אחראים כלפיך ביחס לכל נושא של הסכם זה במסגרת כל חוזה, רשלנות, נזיקין, אחריות קפדנית או תיאוריה משפטית או הוגנת אחרת לכל עקיף, מקרי, תוצאה, תוצאה ספציפית, תוצאה, עקבית, תוצאה. אובדן הכנסות או רצון טוב או רווחים צפויים או אובדן עסק), גם אם הודיעו לנו על האפשרות של נזקים כאלה. יתרה מכך, על אף כל הניגוד הכלול בהסכם זה, בשום מקרה לא תהא החבות המצטברת של YTPALS.com כלפיך הנובעת או קשורה להסכם זה, בין אם מבוססת על חוזה, סתירה, סתירה, סתירה, סתירה חורג מכלל דמי העמלה ששולמו לך על פי הסכם זה.

  1. שיפוי

אתה מסכים בזאת לשפות ולחזק את YTpals.com, ואת החברות הבנות והסונפות שלה, ואת הדירקטורים, נושאי המשרה, העובדים, הסוכנים, בעלי המניות, השותפים, החברים והבעלים האחרים שלהן, כנגד כל תביעה, פעולות, דרישות, התחייבויות, הפסדים, נזקים, פסקי דין, פשרה, עלויות והוצאות (כולל שכר טרחת עורכי דין סביר) (כל או כל האמור לעיל יכונה להלן "הפסדים") ככל שהפסדים אלה (או פעולות בגינם) נובעים או הם בהתבסס על (i) כל טענה שהשימוש שלנו בסימני המסחר הנלווים מפר כל סימן מסחרי, שם מסחרי, סימן שירות, זכויות יוצרים, רישיון, קניין רוחני או זכות קניינית אחרת של כל צד שלישי, (ii) כל מצג שווא של ייצוג או אחריות או הפרה של אמנה והסכם שנעשו על ידך בזאת, או (iii) כל תביעה הקשורה לאתר שלך, לרבות, ללא הגבלה, תוכן בו שאינו ניתן לייחס לנו.

  1. סודיות

כל המידע החסוי, לרבות, אך לא מוגבל, כל מידע עסקי, טכני, פיננסי ולקוח, שנחשף על ידי צד אחד לצד השני במהלך המשא ומתן או תקופת ההסכם האפקטיבית המסומן "חסוי", יישאר הנכס היחיד של הצד החושף, וכל צד ישמור על אמון ולא ישתמש או יחשוף מידע קנייני כאמור של הצד השני ללא אישור מפורש בכתב של הצד החושף.

  1. שונות

15.1. אתה מסכים שאתה קבלן עצמאי, ושום דבר בהסכם זה לא ייצור שותפות, מיזם משותף, סוכנות, זיכיון, נציג מכירות או יחסי עבודה בינך לבין YTpals.com. לא תהיה לך סמכות להציע או לקבל הצעות או מצגים כלשהם בשמנו. לא תצהיר שום הצהרה, בין אם באתר שלך או בכל אתר אחר או אחר, שתסתור באופן סביר משהו בסעיף זה.

15.2. אף אחד מהצדדים אינו רשאי להקצות את זכויותיה או חובותיה על פי הסכם זה לצד כלשהו, ​​למעט צד שמשיג את כל עסקיו או נכסיו של צד שלישי או באופן מהותי.

15.3. הסכם זה יוחל על ידי ויפורש בהתאם לחוקי מדינת ניו יורק ללא התחשבות בסכסוכי החוקים ועקרונותיו.

15.4. אינך רשאי לשנות או לוותר על כל הוראה בהסכם זה אלא אם כן בכתב ונחתם על ידי שני הצדדים.

15.5. הסכם זה מייצג את ההסכם השלם בינך לבינך, והוא יחליף את כל ההסכמים והתקשורת הקודמים של הצדדים, בעל פה או בכתב.

15.6. הכותרות והכותרות הכלולות בהסכם זה כלולים מטעמי נוחות בלבד, ואינם מגבילים או משפיעים בדרך אחרת על תנאי הסכם זה.

15.7. אם הוראה כלשהי בהסכם זה תיתפס כלא תקפה או בלתי ניתנת לאכיפה, הוראה זו תבוטל או תוגבל במידה המינימלית הנחוצה, כך שכוונת הצדדים תתממש, ולשארית הסכם זה תהיה הכוח והתוצאה המלאים.

 

מסמך זה עודכן לאחרונה בתאריך 2, 2022

מישהו ב נרכש
לִפנֵי