שאלות נפוצות

להלן תשובות לשאלות הנפוצות ביותר שלנו. אם אינך יכול למצוא תשובה כאן, שלח לנו דוא"ל.

  • כאשר אתה מבקר YTpals, לחץ על הקישור "כניסה / הרשמה" בתפריט הכותרת העליונה.
  • לאחר מכן, עליך להיכנס לחשבון Google שלך ​​(YouTube). לאחר שתיכנס לחשבון שלך, פשוט קבל את הרשאות האפליקציה ותועבר לפורטל החבר שלך.

לידיעתך: איננו מקבלים את פרטי ההתחברות שלך או שיש לך גישה לחשבון YouTube שלך. החשבון שלך יכול להשתמש ב- YTpals בבטחה ללא כל דאגה של YTpals או של צד אחר המקבל גישה.

כאשר אתה בפורטל של החבר, אתה מוצג עם 4 YTpals תוכניות, הכוללים בסיסי, Starter (הכי פופולרי), Enterprise ו סלבריטאים. בהתאם לצרכים הספציפיים שלך ואת הדרישות, אתה יכול להחליט ללכת עם תוכנית חינם או עבור תשלום חודשי קטן, ללכת עם תוכנית שילם כגון Enterprise או סלבריטאים התוכנית.

YTpals הוא שירות בטוח ואמין על ידי יותר מ 300,000 + חברים, עם צמיחה של רגע! הפרטיות והאבטחה שלך הן המטרה שלנו #1, ולכן פיתחנו קידוד חזק מאוד ובטוח לשמור על האתר באמצעות הצפנה 256-bit.

לא! איננו מקבלים אף אחד מפרטי ההתחברות שלך ל- YouTube / Google, ואנו שומרים רק את שם הערוץ, כתובת האתר של הערוץ וכתובת האימייל שלך במסד הנתונים שלנו, כך שהרשת יכולה לספק לך מנויים כראוי. לא יותר!

כשתלחץ על כפתור "הפעל", תנותב לדף בו אתה צריך להירשם לעשרה ערוצים אחרים וכמו 10 סרטונים. לאחר שתלחץ על כפתור "הפעל" הירוק, אנא עקוב אחר ההוראות שעל המסך להפעלת התוכנית בהצלחה.

אם אתה נתקל בבעיות בניסיון לאהוב ו / או להירשם לערוץ, לחץ על הלחצן "דלג" הצהוב כדי להציג ערוץ חדש. כאשר נרשמת בהצלחה לערוצי 10 ואהבת סרטוני 10, התוכנית הבסיסית תופעל ותקבל מנויי 5 בתוך תקופת ההפעלה של 24 שעה.

מערכת חדשה זו יעילה מאוד ותספק את כל המנויים 5 בחזרה לפני סימן 24-שעה, לפני שתוכל להפעיל מחדש את הלחצן, אך יש לזכור כי אנשים מסוימים עשויים לבטל את המנוי ממך, גורם לך לקבל על 3- מנויי 5 במהלך כל הפעלה. מי לבטל את הרישום של משתמשים אחרים שהושגו באמצעות YTpals הם אסורים באופן אוטומטי.

תוכנית בסיסית יש 2 המגבלות העיקריות, וזה שאתה מותר רק להשתמש בו פעם אחת בכל 24 שעות ואתה חייב להיכנס YTpals בכל פעם מחדש להפעיל את התוכנית שלך. משמעות הדבר היא כי לאחר לחיצה על כפתור "הפעלה", לא תוכל ללחוץ על כפתור "הפעלה" שוב למשך 24 שעות נוספות. כאשר תקופת 24 שעה הסתיימה ואתה רשאי ללחוץ על כפתור "הפעלה" שוב, תקבל הודעת דוא"ל אוטומטית להזכיר לך אם בחרת לקבל את זה.

כשתלחץ על כפתור "הפעל", תנותב לדף בו אתה צריך להירשם לעשרה ערוצים אחרים וכמו 20 סרטונים. לאחר שתלחץ על כפתור "הפעל" הירוק, אנא עקוב אחר ההוראות שעל המסך להפעלת התוכנית בהצלחה.

אם אתה נתקל בבעיות בניסיון לאהוב ו / או להירשם לערוץ, לחץ על הלחצן "דלג" הצהוב כדי להציג ערוץ חדש. כאשר נרשמת בהצלחה לערוצי 20 ואהבת סרטוני 20, תוכנית Starter תופעל ותקבל מנויי 10 בתוך תקופת ההפעלה של 12.

מערכת חדשה זו יעילה מאוד ותספק את כל המנויים 10 בחזרה לפני סימן 12-שעה, לפני שתוכל להפעיל מחדש את הלחצן, אך יש לזכור כי אנשים מסוימים עשויים לבטל את המנוי ממך, גורם לך לקבל על 7- מנויי 10 במהלך כל הפעלה. מי לבטל את הרישום של משתמשים אחרים שהושגו באמצעות YTpals הם אסורים באופן אוטומטי.

תוכנית זו Starter יש שני הבדלים עיקריים מן התוכנית הבסיסית. ההבדל הראשון הוא שאתה מסוגל להפעיל אותו ולקבל 10 נרשמים כל 12 שעות במקום כל 24 שעות. ההבדל השני הוא שבמקום להירשם לערוצים אחרים של 10, עליך להירשם כמנוי ל- 20. ההרשמה חזרה 20 ערוצים אחרים היא הסיבה העיקרית תוכנית זו מותר להיות מופעל כל 12 שעות.

אם אתם מתקשים להירשם לערוץ מכל סיבה שהיא, פשוט לחץ על כפתור "דלג" הצהוב כדי לטעון ערוץ חדש. לאחר טעינת הערוץ החדש, תוכלו לנסות להירשם אליו והוא אמור לעבוד.

אם זה לא עובד, לחץ על הקישור "כניסה" בחלקו העליון של הדף כדי להתחבר מחדש ואז אתה אמור להיות מסוגל להמשיך במקום בו הפסקת. פעולה זו תרענן את הדף.

ביטול התוכנית בחינם היא קלה. כל שעליך לעשות הוא להיכנס YTpals ולהשתמש בשירותים שלנו ואתה כבר לא מקבל או לשלוח כל מנויים חדשים. זכור שהערוצים שאליהם נרשמת במהלך השימוש ב- YTpals חייבים להישאר בחשבון שלך כדי להיות הוגנים למשתמשים האחרים.

התוכניות Enterprise, Elite ו- Celebrity פופולריות מאוד ממגוון סיבות.

כשאתה מנוי לתוכנית Enterprise, Elite או Celebrity, אתה מקבל באופן אוטומטי 10-15 מנויים (Enterprise), 20-30 מנויים (Elite) או 40-60 מנויים (Celebrity) בכל יום, 100% באופן אוטומטי. חלק מהמשתמשים יבטלו את הרישום, וישאירו כ- 70-80% מהמנויים לאחר כל הפעלה.

שלא כמו התוכניות החינמיות, התוכניות בתשלום הינן אוטומטיות במאת האחוזים, כלומר ברגע שנרשמת אליה, לעולם לא תצטרך לחזור ל- YTpals. אנו נותנים לך מנויים חדשים באופן אוטומטי בכל יום, כך שחשבונך יגדל בקצב בטוח ויציב, ללא מאמץ!

המחירים שאנו גובים עבור תוכניות אלה נמוכים משמעותית מכפי שרוב האתרים יגבו עבור מנויים "מזויפים" שמספקים בבת אחת במקום צמיחה יומית טבעית כמו שאנחנו מספקים.

תוכניות בתשלום אלה מבטיחות שהצמיחה שלך נראית טבעית ועולה חלק קטן מהמחיר!

אם רכשת בהצלחה את תוכנית Enterprise, Elite או Celebrity, אך המנוי שלך אינו פעיל, בבקשה תיצור איתנו קשר ולשלוח לנו צילום מסך של דף העסקה או הקבלה וכתובת האתר של הערוץ שלך, שתספק לנו את כל המידע הדרוש לנו כדי לעזור לך.

כשאתה רוכש את התוכנית Enterprise, Elite או Celebrity, הערוץ שלך נכנס לרשת תוך כמה שעות ואז נשאר בתוכה למשך 24 שעות, שזה תחילתו של היום הראשון שלך. במהלך אותה תקופה של 24 שעות תקבל את מכסת המנויים שלך ביום ואז המחזור יחזור על עצמו למחרת. זכור כי המנויים אינם מגיעים מיד, אך כולם נמסרים תוך 24 שעות, בכל יום. אם לא תקבלו מנויים תוך 48 שעות, אנא שלחו לנו הודעה ונבדוק אותה.

כדי לענות על שאלה זו, יש כמה גורמים לשקול. הנה מה שאתה צריך לדעת:

כאשר אתה משתמש בשירות YTpals, הנתונים הסטטיסטיים מראים שכ- 70-80% מהמנויים שאתה מקבל בכל יום נשארים בחשבון שלך. עם זאת נאמר, לעתים קרובות אנו מספקים ניצבים כדי לעזור לפצות על ההפסדים.

הסיבה שהם לא כל להישאר על חשבונך היא כי אנשים מסוימים לא פעל לפי הכללים לבטל את המנוי, אבל הם אסורים ו / או נענשים על זה ו- YouTube גם באופן אוטומטי מוחקת כמה מנויים.

יתר על כן, האלגוריתמים האחרונים של יוטיוב מוחקים לרוב חלק מהמנויים שנמסרים. כדי להקטין את הסכום שנמחק על ידי YouTube, עליך להתמקד בהוצאת סרטונים חדשים ובהגדלת הצפיות והאהבתי בסרטונים שלך. אם יש לך מנויים רבים יותר מאשר צפיות, אין הגיון הגיוני שזה יקרה, ולכן YouTube נוטה יותר למחוק מנויים נוספים.

רוב הלקוחות שלנו שמחים מאוד עם השירות כי זה אכן עוזר לערוץ שלהם לגדול במחיר סביר.

אם אתה רוכש תוכנית מנוי ואינך מרוצה מהשירות, אנא צור איתנו קשר תוך 3 ימים ממועד תשלום המנוי ונחזיר לך את המנוי באופן מלא ונבטל. אם תיצור איתנו קשר יותר משלושה ימים לאחר שבוצע תשלום המנוי שלך ותבקש החזר, הצוות שלנו יבדוק את חשבונך ואם זה בגלל שגיאה בסוף שלנו, אנו נחזיר לך את ההזמנה במלואה, או נחזיר את הסכום המשוער של ימים שאינם בשימוש בחודש, או שלא החזר דבר אם 3+ ימים לאחר שהצטרפת לשירות שלנו.

כשאתה רוכש מנוי Enterprise, Elite או Celebrity, תחויב אוטומטית באותו יום בכל חודש. אם בשלב מסוים אתה כבר לא צריך את המנוי שלך ל- YTpals, פשוט שלח לנו הודעה דרך דף צור קשר ואנחנו נגדיר את חשבונך לפוג בסוף המנוי הנוכחי שלך.

אם לדוגמה, נרשמת על 23rd לחודש, אך כתוב לנו על ביטול חשבונך ב- 10th בחודש הבא, נגדיר את חשבונך לביטול 13 ימים מאוחר יותר, בסוף המינוי של החודש הנוכחי. אם אתה מעדיף ביטול מיידי, פשוט יידע אותנו ואנחנו יכולים לעשות את זה בשבילך גם כן.

אתה לא מחויב להישאר מנוי לכל תקופת זמן, אבל תצטרך לכתוב לנו כאשר אתה מוכן לבטל. לאחר מכן נטפל בה ונשלח לך הודעת אישור.

אתה יכול להפעיל תוכנית בתשלום באמצעות אפשרות התשלום באתר שלנו ולבטל את התוכנית שלך בכל עת. פשוט שלח לנו דוא"ל לאחר שנרשמת לתכנית בתשלום ואנחנו נקבע כי חשבונך יסתיים לאחר תקופת החודש ולא תחויב שוב.

כעת תוכל לרכוש את תוכניות Enterprise, Elite או Celebrity שלך באמצעות כרטיסי מתנה!

היתרונות של השימוש Openbucks "שלם עם כרטיסי מתנה"

נוח: +150,000 מיקומים כדי לטעון את המזומנים שלך בכרטיס מתנה.
ללא עמלות: ללא דמי טעינה, שימוש או הפעלה! זה פשוט הכסף שלך - בכרטיס מתנה.
בטוח: אינך צריך לרשום או למסור מידע אישי / בנקאי כדי לשלם בכרטיסי מתנה.
קַל: קנו ותשלמו עם כרטיסי מתנה בשולחן העבודה, הטאבלט או הנייד.

כיצד להשתמש בו?

  1. רכשו כרטיס מתנה מ- CVS / בית מרקחת, דולר כללי או oBucks. אתה יכול לבדוק את מיקום הקמעונאי הקרוב ביותר שלך על ידי הזנת המיקוד שלך באחד מאתרי האינטרנט שלהם.
  2. התחבר לחשבון YTpals שלך ובחר תוכניות "Enterprise", "Elite" או "Celebrity".
  3. בחר "שלם עם כרטיסי מתנה" בקופה והזן את פרטי כרטיס המתנה שלך כשתתבקש.

זהו זה! עכשיו אתה יכול ליהנות השדרוג שלך!

למה אתה מחכה?

הצטרף לרשת של מעל 500,000 בעלי ערוצים מוצלחים ב- YouTube שמקבלים מנויים בחינם ב- YouTube כדי לעזור להם להגדיל את ערוץ YouTube שלהם.

קבל מנויים חינם עכשיו!
מישהו ב נרכש
לִפנֵי