קנה תגובות ב- YouTube

100% מובטחת משלוח

מה היתרונות בקניית תגובות YouTube?

  • ✅ שפר וידאו של מנוע החיפוש שלך דירוגים
  • ✅ מעודדת אחרים להגיב על הסרטון שלך
  • ✅ מעודד דיונים להתחיל
  • ✅ אנו בודקים את הסרטון שלך & כותבים הערות איכות
  • ✅ אתה יכול להגיש את ההערות שלך אם אתה מעדיף
  • ✅ תגובות מורחים על פני כמה ימים
  • ✅ 100% משלוח מובטחת או הכסף שלך בחזרה
  • ✅ הערות התחל 24-72 שעות
  • ✅ פיצול הערות למספר סרטונים. מינימום 10 תגובות לסרטון. הזמינו 50 תגובות והתפזרו על פני 5 סרטונים לכל היותר.
מה היתרונות בקניית תגובות YouTube?

דרכים לרכישת תגובות ביוטיוב יכולות לעזור לערוץ שלך להפוך לפופולרי יותר

כיום, יוטיוב נחשב לאחד משירותי הזרמת הווידאו הנפוצים ביותר בעולם. הוא חווה צמיחה אקספוננציאלית במהלך השנים והפך ליעד מועדף לפרסום וצפייה בתכני וידאו. משתמשים רבים שהצליחו לצבור מספר לא מבוטל של עוקבים הפיקו מכך גם יתרונות מונטיזציה. אז אין ספק שיוטיוב מגיע עם הרבה יתרונות. המדריך הבא יעזור לכם לבנות ערוץ יוטיוב מצליח ולהפיק ממנו יתרונות נוספים.

על מנת לבנות ערוץ מצליח, הצעד הראשון שעליך לעשות הוא בניית בסיס קהל חזק. הקהל, הידוע כמנויים ביוטיוב, יביא יותר נראות לערוץ שלך על ידי לייק לסרטונים, תגובות עליהם והפנייתם ​​לחברים שלו. חשוב ליצור קשר עם בסיס המנויים שלך ולהקשיב להם אם אתה רוצה שהערוץ שלך יהפוך לפופולרי. תגובות הן קריטיות ביותר להצלחת הערוץ שלך. אתה יכול קנה תגובות ביוטיוב מ-YTpals והשתמש באסטרטגיות הבאות יחד כדי למשוך את המנויים שלך בקטע התגובות.

מהי החשיבות של אסטרטגיית הערות יעילה?

YouTube אינו מיועד רק לצפייה בסרטונים, מכיוון שהוא מאפשר לאנשים ליצור אינטראקציה זה עם זה גם בקטע התגובות. תגובות הן דרך מצוינת ליוצרי תוכן לעסוק בקהל שלהם ולהיפך. זה מאפשר ליוצרי התוכן להקשיב למה שיש למנויים שלהם לומר על התוכן. למדור התגובות ביוטיוב יש חלק גדול בבניית מערכת יחסים עם הקהל. סרטונים עם יותר תגובות נוטים לקבל יותר צפיות. נמצא שרוב הסרטונים שיש להם כ-5,000 תגובות או יותר מסוגלים לקבל כמיליון צפיות. צפיות והערות נוטות ללכת יד ביד, שכן עלייה באחת מובילה לעלייה בשנייה.

כשאתה פותח ערוץ YouTube, המטרה העיקרית היא להגביר את הנראות שלך בכל הפלטפורמה. הערות הן הכוח המניע להגברת הנראות. ההערות יכולות להשפיע על הצופים לצפות בסרטון כולו, לצפות שוב בסרטון ולשתף אותו עם המשפחה והחברים שלהם. אסטרטגיית הערות אפקטיבית חשובה לא רק להשגת צפיות אלא גם כדי להפנות את הצופים ליותר מהתוכן שלך. אסטרטגיית הערות טובה מאפשרת לך גם להגביר את המסר שאתה רוצה לשלוח דרך הערוץ שלך.

אסטרטגיות להעלאת תגובות נוספות בסרטוני YouTube שלך

הערות יכולות להיות שימושיות מאוד אם אתה רוצה לקבל משוב ישיר מהצופים שלך וליצור שיחה סביב הסרטונים שלך. כעת, לאחר שאתה מבין את החשיבות של אסטרטגיית הערות יעילה, הרשו לנו להסתכל על כמה מהשיטות שניתן להשתמש בהן כדי להעלות יותר תגובות בסרטונים שלכם. אתה יכול להשתמש בכל מספר מהשיטות הללו כדי לפתח אסטרטגיית הערות משלך. אתה יכול גם לקנות הערות YouTube כדי לסייע בתהליך זה.

1. שאלו שאלות בסוף הסרטונים.

אתה תמיד צריך לנסות לשאול כמה שאלות מהצופים שלך בסוף הסרטונים. שאלות אלו יכולות להיות פתוחות, עם זאת, שאלות ספציפיות המניעות את הצופים להגיב יועילו יותר עבורך במקרה זה. אם שלך הוא סרטון הדרכה, אתה יכול לשאול את הצופים אם הם מצאו את הטיפים שימושיים או לא. אתה יכול גם לעודד מעורבות על ידי שאלת הצופים לגבי סוג התוכן שהם רוצים לראות. תקבל כמה תגובות מובטחות בקטע התגובות. לא רק שתקבלו כמה רעיונות נהדרים לסרטונים עתידיים, אלא גם תוכלו להתחבר למנויים שלכם ברמה אישית יותר.

2. רשמו את ההערה הראשונה בקטע ההערות.

לפעמים, הדרך הטובה ביותר לעודד את העוקבים שלך לפרסם תגובות נוספות היא על ידי הוספת התגובה הראשונה בעצמך. אתה יכול להוביל ולפרסם תגובה שמעסיקה את המנויים ומתחילה שיחה על הסרטון. עם הזמן, המנויים שלך יהיו נוחים יותר להגיב על הסרטונים שלך. דרך נוספת להשתמש באותה אסטרטגיה היא לבקש ממישהו שאתה מכיר באופן אישי להשאיר תגובה. אסטרטגיית הערות זו עובדת באותה מידה. התגובות שיפרסמו חברים ובני משפחה יעודדו גם את הנרשמים לפרסם תגובות נוספות. כך תוכלו לבנות קהילה מלוכדת המקיימת אינטראקציה אחת עם השנייה ביום יום.

3. התבונן בתוכן בעל הביצועים הטובים ביותר כדי להבין את המעורבות.

אתה יכול להשתמש בניתוח YouTube כדי לקבוע אילו סרטונים ראו את המעורבות הגדולה ביותר. לאחר מכן, תוכל לברר את הגורמים המובילים למעורבות רבה יותר. בין אם זה היה אורך הסרטון או פלייליסטים מסוימים. נמצא כי סרטונים קצרים מ-2 דקות נוטים לקבל שיעורי מעורבות גבוהים יותר בדרך כלל, בהשוואה לסרטונים בני 5 דקות. לאחר שהבנת את הגורמים שהופכים את הסרטונים שלך לביצועים טובים יותר, תוכל לשכפל אותם בסרטונים החדשים שלך. זה ישאיר את הקהל מעורב והתגובות ימשיכו להגיע.

4. ערכו תחרויות ביוטיוב.

בדיוק כמו תחרויות אינסטגרם ופייסבוק, אתה יכול לערוך תחרויות גם ביוטיוב כדי לעודד מעורבות בערוץ שלך. תחרויות YouTube הן דרך מצוינת לקבל תגובות, מנויים ולייקים על הסרטון שלך, הכל בו זמנית. עם זאת, תזדקק לכמה כספים נוספים ותצטרך גם להשקיע כמות משמעותית של מאמץ כדי לקדם את התחרות. תחרויות YouTube הן דרך מצוינת למשוך קצת תשומת לב לערוץ שלך, מה שיביא ליותר תגובות על הסרטונים שלך בטווח הארוך. אתה יכול גם לעודד את הצופים שלך לפרסם תגובות כחלק מהתחרות.

5. לבב את ההערות של המנויים.

אתה יכול להתחבר עם המנוי שלך ברמה אישית יותר על ידי לייק לתגובות שהוא מפרסם מתחת לסרטונים שלך. כאשר אתה אוהב תגובה, הצופים יוכלו לראות לב אדום לצד אייקון קטן של הערוץ שלך. האדם שפרסם את התגובה יקבל גם הודעה על כך שהתגובה שלו עשתה לייק. ברגע שהצופים יראו אותך מקיים אינטראקציה עם אחרים בתגובות, הם יעודדו לפרסם תגובות נוספות. כך תוכלו לבנות נאמנות מעריצים וגם להראות שאתם מעריכים את הצופים שלכם.

6. הצמד כמה הערות.

הצמדה היא דרך מצוינת להדגיש הערות מסוימות. זה מבטיח שהתגובה המוצמדת היא התגובה הראשונה שהצופים שלך רואים מתחת לסרטון שלך כשהם גוללים מטה בקטע ההערות. אתה יכול להצמיד תגובה משלך כדי להתחיל שיחה עם הצופים או להצמיד תגובה של מנויים. תכונת ההצמדה נהדרת עבור -

  • שאילת שאלות ספציפיות מהקהל.
  • מתן הבהרה לגבי הסרטון.
  • להקניט את הקהל עם ביצת פסחא או פיתוח ספציפי כלשהו.
  • תודה לצופים על הצפייה בסרטונים.
  • הדגש תגובות רלוונטיות מהמנויים.

7. עֲקֵבִיוּת

אם אתה צופה באחד מהערוצים בעלי הביצועים הטובים ביותר ב-YouTube, תמצא דבר אחד משותף ביניהם - עקביות. כדי לעודד מעורבות בערוץ שלך, עליך לעדכן באופן עקבי ולפרסם סרטונים לעתים קרובות. חשוב להקפיד על לוח זמנים קפדני כדי שהצופים ידעו מתי תעלה את הסרטון הבא שלך. עם זאת, זה אומר שאתה צריך לשפוך תוכן לשם כך. גם אם לוח הזמנים שלך מפרסם סרטון אחד בכל שבוע, חשוב להפוך את התוכן למושך עבור הקהל. אם הצופים מוצאים את הסרטונים שלך מעניינים וייחודיים, אז ימשיכו לכתוב תגובות.

8. כלול CTA

חשוב לכלול קריאה לפעולה (CTA) בכל סרטון. זה יכול להיכלל בכל חלק של הסרטון, בין אם ההתחלה, אמצע הסוף. המטרה העיקרית של ה-CTA היא לבקש מאנשים להירשם לערוץ שלך. אתה יכול להשתמש בתכונת ההערות ולהציב תיבה קטנה בפינה השמאלית העליונה של המסך, לבקש מהצופים שלך להירשם לערוץ שלך. כאשר הצופים יראו את ה-CTA מעת לעת, הם יזכרו להירשם לערוץ שלך. ככל שתרוויח מנויים, התגובות והלייקים יגדלו אוטומטית עבור הסרטונים שלך.

9. השתמש בווידג'ט של YouTube בבלוג ובאתר שלך

דרך מצוינת נוספת להגביר מעורבות בערוץ YouTube שלך ​​היא על ידי הצבת ווידג'ט של YouTube בבלוג או באתר שלך. הווידג'ט של YouTube יהיה דרך מצוינת להביא מנויים חדשים, שכן העוקבים והמבקרים בבלוג שלך יכירו את ערוץ היוטיוב שלך. אם הם עוקבים אחר התוכן שלך במדיומים אחרים, סביר יותר שהם ירשמו גם לערוץ YouTube שלך. זה, בתורו, יאפשר להם לפרסם תגובות בערוץ היוטיוב שלך מכיוון שהם יקבלו הזדמנות ליצור איתך אינטראקציה ברמה האישית.

10. בנה רשת

אם מנוי אוהב את הערוץ שלך, יש סיכוי שהוא יאהב גם ערוצים קשורים אחרים. YouTube מאפשר ליוצרים להוסיף ערוצים של יוטיוברים אחרים לעמוד ההמלצות. באותו אופן, אתה יכול לבקש מערוצים קשורים אחרים להציג את הערוץ שלך בדף ההמלצות, כך שהצופים שלהם יהיו מוטיבציה להירשם לערוץ שלך. בדרך זו, תוכל למשוך יותר צפיות, מנויים ותגובות לערוץ שלך.

11. אינטראקציה עם המנויים.

זה נראה כמו אסטרטגיה ברורה, שמענה להערות של המנויים שלך יגרור יותר תגובות. כשאתה משיב להערות של הצופים, זה גם מראה שאתה מקשיב להם ושאתה מעוניין במשוב שלהם. כדאי להקדיש כמה דקות כל יום כדי ליצור אינטראקציה עם הצופים. מלבד להגיב לערוץ שלך, זה יהיה רעיון מצוין ליצור אינטראקציה עם הצופים גם במדורי תגובות של ערוצים קשורים אחרים. אם הצופים האלה מוצאים את ההערות שלך מעניינות, הם ינסו לעבור גם בפרופיל שלך. בדרך זו תוכלו לצבור מנויים חדשים.

12. השתמש במילות מפתח ביעילות.

שימוש יעיל במילות מפתח בסרטון חשוב מאוד אם אתה רוצה להניע את המעורבות הנכונה בערוץ היוטיוב שלך. מילות המפתח משמשות כאשר אדם מחפש משהו מסוים. אם אתה משתמש במילות המפתח הנכונות, הסבירות שהסרטונים שלך יגיעו לצופה הנכון עולה. נמצא כי יותר מ-60% מהנרשמים החדשים בערוץ מגיעים בדרך כלל מאופציית החיפוש ביוטיוב. אם אינך משתמש במילות המפתח הנכונות או שמילות המפתח שלך מפוזרות דק, ייתכן שהסרטונים שלך לא יופיעו בתוצאות החיפוש. חשוב להיות כמה שיותר תיאורי בעת יצירת תגי מילות מפתח. אתה יכול גם להשתמש בכלים מקוונים כדי למצוא הצעות למילות מפתח.

13. קידום ערוץ.

חשוב לקדם את הערוץ שלך לא רק ביוטיוב אלא גם מחוצה לו. זה יפתח את ערוץ היוטיוב שלך לצופים ממדיומים שונים. כשהם יתחילו לעקוב אחר תוכן הווידאו שלך, הם יתחילו להגיב, לשתף ולעשות לייק גם לסרטונים שלך. להלן כמה מהדרכים שבהן תוכל לשווק את ערוץ YouTube שלך ​​-

  • קשר את ערוץ YouTube שלך ​​בדפי המדיה החברתית שלך.
  • שלח את ערוץ היוטיוב לאתרי סימניות חברתיות.
  • הוסף את הערוץ למנועי חיפוש וידאו.
  • צרף את הקישור לערוץ היוטיוב שלך ברשימות התפוצה.
  • השתמש בכתובת ה-YouTube שלך ​​בעת פרסום תגובות בבלוגים וכדומה.

14. השתמש בתמונות ממוזערות מעניינות עבור תוכן הווידאו שלך

אם אתה רוצה למשוך מנויים חדשים, חשוב שהתמונות הממוזערות שלך יבלטו. סביר יותר שאנשים ילחצו על הסרטון שלך אם הם מוצאים את התמונה הממוזערת מסקרנת. עם זאת, זה לא אומר שאתה מתחיל להשתמש בתמונות קליקבייט כתמונה הממוזערת שלך. לא סביר שצופים ילכו אחרי הערוץ שלך אם תשתמש באסטרטגיית ה-clickbait. המטרה העיקרית של שילוב תמונה ממוזערת מעניינת היא להגדיל את הצפיות שאתה מקבל. אם תצליחו לספק לצופים תוכן טוב, הצפיות יביאו גם תגובות ולייקים.

15. השתמש בתכונה החדשה של סינון ההערות שלך

תכונה חדשה ב-YouTube Studio (שולחן עבודה) מאפשרת לך לסנן את התגובות בערוץ שלך. אתה יכול להשתמש בזה כדי לחפש הערות מסוימות ולצמצם את החיפוש, בהתבסס על -

  • סטטוס המנוי.
  • סטטוס החבר בערוץ.
  • מספר המנוי של המגיב.

אתה יכול גם להשתמש במסנן כדי להסתכל על הערות שיש להן שאלות ספציפיות כדי שתוכל להשיב עליהן ביתר קלות. חוץ מזה, אתה יכול להשתמש בתכונה זו כדי לסקור את ההערות שיש לך או לא הגבת עליהן.

לבסוף, אתה יכול לקנות הערות YouTube מ-YTpals. רכישת תגובות ביוטיוב יכולה להיות אופציה מצוינת עבור אלה שרק התחילו את המסע שלהם ביוטיוב, מכיוון שחלק מהצופים עלולים להירתע מלכתחילה לפרסם תגובות על סרטונים שאין להם הערות. זוהי אפשרות טובה גם עבור חשבונות מבוססים, שכן אתה משתמש באסטרטגיות האמורות וקונה הערות YouTube כדי לסייע לך בתהליך.

דרכים לרכישת תגובות ביוטיוב יכולות לעזור לערוץ שלך להפוך לפופולרי יותר

למה כדאי לקנות תגובות ביוטיוב?

עכשיו כשאתה מכיר את האסטרטגיות של הגדלת מספר התגובות בערוץ שלך, הגיע הזמן לבדוק את החשיבות של קניית תגובות ביוטיוב. יש היום תחרות עזה בעולם המדיה החברתית, והיה קשה לרכוש פופולריות דרך ערוצי מדיה חברתית כמו יוטיוב. הסיבה לכך היא שסלבריטאים מבוססים רבים פונים גם לפלטפורמות כמו יוטיוב כדי ליצור תוכן. זו הסיבה שחשוב לאלתר על האסטרטגיות ולחפש דרכים חדשות להניע מעורבות מהעוקבים.

אם קנה תגובות ביוטיוב מספקי שירות כמו YTpals, תוכל להגביר את הצלחת הערוץ שלך. תן לנו להסתכל על כמה מהיתרונות של רכישת תגובות YouTube.

1. הגבר את הזיהוי של הסרטונים שלך.

אתה יכול להפיק את היתרונות השונים של YouTube רק לאחר שהם מקבלים קצת הכרה מהצופים. כשאתה קונה תגובות ביוטיוב, הסבירות לזיהוי הסרטון שלך עולה. אם אתה רוצה להצליח ב-YouTube, הסרטונים שלך צריכים לקבל מספיק מנויים, לייקים ותגובות. רכישת התגובות מקלה על העבודה, שכן יותר תגובות גם מביאות ליותר צפיות ולייקים. למרות שאולי הסרטונים שלך לא יקבלו את אותה כמות תגובות שידועני יוטיוב מקבלים, קניית תגובות ביוטיוב בהחלט מגבירה את ההכרה בערוץ שלך בעיני הצופים.

2. הגדל את הדירוג של ערוץ היוטיוב שלך

ביוטיוב, דירוג הערוצים נקבע בדרך כלל לפי מספר המנויים שיש לערוץ. המנוי יכול להשתנות בהתאם למספר התגובות והלייקים על כל סרטון. זו הסיבה שגידול במספר הלייקים והתגובות מביא לעלייה פרופורציונלית בדירוג הערוץ ביוטיוב. זה מעיד על העובדה שתגובות חשובות ביותר להצלחת ערוץ יוטיוב. כשאתה קונה תגובות ביוטיוב, אתה יכול להגדיל את דירוג הערוץ שלך על ידי הגדלת הסיכוי לקבל יותר מנויים.

3. הפוך את הסרטונים שלך לוויראליים

כל יוטיובר רוצה שהתוכן שלו יהפוך לוויראלי, עם זאת, אין נוסחה מוגדרת להשגת זאת. כדי ליצור תוכן ויראלי, יוצר יצטרך להשקיע זמן רב ולקדם אותו במדיומים שונים כדי ליצור באזז סביב הסרטון. למרות שאין דרך בטוחה להפוך לוויראלי, קניית תגובות ביוטיוב בהחלט יכולה לסייע בתהליך. ברגע שאתה קונה תגובות ביוטיוב, הסרטון שלך יודגש ליותר אנשים. ככל שיותר ויותר אנשים ילחצו על הסרטונים שלך, עוד תגובות ימשיכו לזרום פנימה. מדור התגובות הוא הדבר הראשון שהצופים מסתכלים עליו, עוד לפני שנרשמים לערוץ. אז קיום מדור תגובות מרשים על ידי קניית הערות יעזור לך למשוך יותר צופים.

4. קבל יותר קליקים ולייקים

אם אתה רוצה שהערוץ שלך יהפוך לפופולרי ביוטיוב, חשוב שהוא יקבל יותר קליקים, תגובות ולייקים. התהליך של לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך יכול להיות ארוך ומייגע. עם זאת, ישנן דרכים בהן תוכל לזרז את התהליך. אחת הדרכים הטובות ביותר להתחיל את הפופולריות שלך היא על ידי קניית תגובות ביוטיוב. ברגע שאתה קונה תגובות ביוטיוב, הצפיות והלייקים יזרמו אוטומטית ככל שיותר אנשים יתחילו ללחוץ על הסרטון שלך. הסיבה לכך היא שמספר רב של תגובות בסרטונים שלך מגדיל את הסבירות שהן יופיעו בתוצאות החיפוש.

5. למשוך מנויים חדשים

החלק החשוב ביותר ביוטיוב הוא הצופים והמנויים. כל האסטרטגיות שלך מכוונות בסופו של דבר למשוך יותר צופים לערוץ שלך. עובדה ידועה היא ככל שיש לך יותר צופים ומנויים בערוץ שלך, כך תוכל למשוך יותר צופים. מספר התגובות על הסרטונים שלך קובע גם את מספר הצפיות שתקבלו בסופו של דבר. קניית הערות מ-YTpals יכולה לסייע בתהליך זה והיא יכולה להקל על העבודה שלך. תוכל למשוך מנויים חדשים כאשר הצופים המבקרים בערוץ שלך ישימו לב למספר התגובות שכבר יש לך בערוץ שלך.

6. עוזר ביצירת הוכחה חברתית

הוכחה חברתית חשובה ביותר בעולם המדיה החברתית. עובדה ידועה היא שאנשים בדרך כלל מקפידים על ערוצים בעלי מעמד חברתי מסוים. כאשר מספר לא מבוטל של צופים סומכים על הרעיון או הרעיון שמפיץ ערוץ היוטיוב שלך, הצופים החדשים יזרמו אוטומטית. בגלל ההוכחה החברתית, הצופים החדשים הללו יהיו נוטים יותר להרחיב את תמיכתם לערוץ. אתה יכול לקנות הערות YouTube כדי ליצור הוכחה חברתית באתר. ברגע שהצופים יראו את ההערות על הסרטונים שלך, הם יהיו מעוניינים לראות יותר מהתוכן שלך.

7. להטביע את ההערות השליליות

לעתים קרובות, אנשים יכולים בסופו של דבר לפרסם הרבה תגובות שליליות ומעוררות שנאה בסרטוני YouTube שאין להם קשר לתוכן. אנשים רבים משתמשים ביוטיוב כדי לקדם עוינות ודעות קדומות. זה המקום שבו קניית תגובות ביוטיוב תהיה שימושית. אתה יכול לדווח על הערות אלה, עם זאת, אתה יכול גם להשתמש בטקטיקה אחרת של הטביעת הרעש. כשאתה קונה תגובות ביוטיוב, אתה יכול לוודא שהתגובות החיוביות מאפילות על התגובות השליליות הללו, מה שעלול בסופו של דבר לפגוע בסרטונים שלך בטווח הארוך. זוהי אסטרטגיה מצוינת להרחקת טרולי אינטרנט והם לא יוכלו להפיק סיפוק מהערות השנאה.

8. צור כוח על הרציף

כאשר אתה קונה תגובות YouTube, הסרטון שלך יתחיל לקבל הכרה בפלטפורמה. ככל שיותר אנשים יתחילו לצפות בסרטונים שלך, זה יאפשר לך להגביר את המיקום שלך בחלל. מספר גדול יותר של צפיות פירושו יותר לייקים, יותר תגובות ויותר מנויים. ועם יותר מנויים והערות על הסרטונים שלך, צופים נוספים יעודדו גם להירשם לתוכן שלך ולפרסם תגובות. המחזור הזה יימשך ותוכלו להגיע לגבהים תוך זמן קצר. כתוצאה מכך, תוכל להפעיל קצת כוח על הרציף. לא רק תוכל להפיק יתרונות מונטיזציה מ-YouTube, אלא שהכוח יעזור לך לבנות שותפויות חדשות ולחקור אפיקים נוספים.

9. יצירת גידול פרופורציונלי של הערות וצפיות

אם קנית בעבר צפיות ביוטיוב מ-YTpals, יהיה הגיוני לקנות גם תגובות ביוטיוב. כשאנשים צופים בערוץ שלך, סביר להניח שחלק מהם ישאירו כמה תגובות. זה לא משתקף היטב בערוץ שלך אם היחס בין הצפיות לתגובות מופחת בפער עצום. אתה יכול לתקן את המצב הזה על ידי רכישת תגובות ביוטיוב שתואמות למספר הצפיות שיש לך בסרטון שלך. ככל שהצפיות והתגובות שלך נראות אותנטיות יותר, אנשים יעודדו לעקוב אחר הערוץ שלך ולהשאיר תגובות ולייקים על הסרטונים.

10. קבל יותר תנועה באתר האישי שלך

אתה יכול להשתמש בהצלחת ערוץ היוטיוב שלך כדי להביא תנועה לאתר האישי שלך. כשאתה קונה תגובות ביוטיוב ממקור אמין כמו YTpals, זה מובן מאליו שתוכל לקבל יותר לייקים, צפיות ומנויים. ככל שבסיס המנויים שלך גדל, אתה יכול להשתמש בהשפעה שלך על האתר כדי לקדם תנועה לאתר שלך. ערוץ היוטיוב שלך יאפשר לך למקד לאנשים שמתעניינים בסוג התוכן שאתה מייצר.

סיכום

מהאסטרטגיות שהוזכרו לעיל לגיוס תגובות בסרטוני YouTube שלך, ניכר היטב עד כמה חשובות ההערות במרחב YouTube. אם אתה חדש בפלטפורמה ומתקשה ליצור לעצמך נישה, אז אתה יכול ליהנות משירות Buy YouTube Comments של YTpals. כאשר אתה קונה הערות יוטיוב ממקור אמין כמו YTpals, תוכל להפיק את כל היתרונות הנ"ל. YTpals סוקר את הסרטון שלך וכותב תגובות אותנטיות באיכות גבוהה. יש לך גם אפשרות לשלוח הערות משלך. השירות יתחיל תוך 24-72 שעות מביצוע ההזמנה, וההערות יתפרסו על פני מספר ימים.

YTpals מספקת מגוון שירותי פרימיום כדי להפוך את ערוץ YouTube שלך ​​למצליח יותר. לדעת יותר, תיצור איתנו קשר היום!

אנו מציעים שירותי שיווק נוספים ב- YouTube

שֵׁרוּת
מחיר $
₪30

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪20
₪60
₪100
₪200
₪350
₪600

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪13.50
₪20
₪25
₪40
₪70
₪140
₪270
₪530
₪790
₪1050
₪1550

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪20
₪35
₪50
₪80

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪60
₪180
₪300
₪450
₪700

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪30
₪50
₪80
₪130
₪250

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
מישהו ב נרכש
לִפנֵי