קנה צפיות ב- YouTube

100% מובטחת משלוח

מהם היתרונות של קניית צפיות ב- YouTube?

  • ✅ מעודדת אנשים לצפות בסרטונים שלך
  • ✅ צפיות עזרה להגדיל את מנוע החיפוש שלך גוריד
  • ✅ 100% משלוח מובטחת או הכסף שלך בחזרה
  • ✅ 100% מובטחת כדי לבטל את הקפאת וידאו אם קפואים
  • ✅ אנחנו תמיד לספק יותר ממה שאתה מסודר!
  • ✅ תוצאות תתחיל להופיע 24-72 שעות
  • ✅ צפיות פיצול על מספר קטעי וידאו (1,000 צפיות לכל וידאו מינימום). סדר 10,000 תצוגות ו פיצול ברחבי 1 ל 10 וידאו.
מהם היתרונות של קניית צפיות ב- YouTube?

דרכים מוכחות לקנות צפיות ב-YouTube בשנת 2022

דרכים מוכחות לקנות צפיות ב-YouTube בשנת 2022

YouTube הוא אתר סטרימינג מקוון פופולרי מאוד, שבו יותר ממיליארד משתמשים מעלים מיליוני שעות תוכן בכל יום. מתוכן יצירתי, מדריכים, סרטוני מוזיקה, 'מדריכים', סקירות מוצר ועד סרטוני unboxing, ל-YouTube יש מגוון מרשים של תוכן שאנשים אוהבים.

זוהי הפלטפורמה האידיאלית להציג את הכישרונות שלך, להפיץ מודעות, להשפיע או לקדם את המותג שלך. מלבד היותו אתר הזרמת התוכן המוביל, YouTube הוא ערוץ מועדף לעסקים ולמי שמחפש להרוויח כסף. בהתאם למדדים כמו מספר הצפיות, הלייקים והמנויים שיש לך, אתה יכול לייצר הון. היתרונות המרובים של הפיכתו ליוטיובר פופולרי הם הסיבה לכך שאנשים קונים צפיות ביוטיוב.

אם אתה מחפש להקים את ערוץ YouTube שלך ​​בשנת 2022, רכישת צפיות תעזור לך להאיץ את המסע שלך להפוך ליוטיובר מצליח. כשמדובר בקניית צפיות ביוטיוב, לא כל האתרים או המוכרים נוצרים שווים. לדעת איך לקנות צפיות שמספקות את התוצאות שאתה מחפש הוא חיוני לביצוע האסטרטגיה שלך ב-YouTube לשנת 2022.

YouTube הוא אתר סטרימינג מקוון פופולרי מאוד, שבו יותר ממיליארד משתמשים מעלים מיליוני שעות תוכן בכל יום. מתוכן יצירתי, מדריכים, סרטוני מוזיקה, 'מדריכים', סקירות מוצר ועד סרטוני unboxing, ל-YouTube יש מגוון מרשים של תוכן שאנשים אוהבים.

זוהי הפלטפורמה האידיאלית להציג את הכישרונות שלך, להפיץ מודעות, להשפיע או לקדם את המותג שלך. מלבד היותו אתר הזרמת התוכן המוביל, YouTube הוא ערוץ מועדף לעסקים ולמי שמחפש להרוויח כסף. בהתאם למדדים כמו מספר הצפיות, הלייקים והמנויים שיש לך, אתה יכול לייצר הון. היתרונות המרובים של הפיכתו ליוטיובר פופולרי הם הסיבה לכך שאנשים קונים צפיות ביוטיוב.

אם אתה מחפש להקים את ערוץ YouTube שלך ​​בשנת 2022, רכישת צפיות תעזור לך להאיץ את המסע שלך להפוך ליוטיובר מצליח. כשמדובר בקניית צפיות ביוטיוב, לא כל האתרים או המוכרים נוצרים שווים. לדעת איך לקנות צפיות שמספקות את התוצאות שאתה מחפש הוא חיוני לביצוע האסטרטגיה שלך ב-YouTube לשנת 2022.

מה נחשב כצפייה ביוטיוב?

לפני שאתה מחפש את האתר הטוב ביותר קנה צפיות ביוטיוב, חשוב להבין מה נחשב כתצוגה. YouTube סופר צפיות בהתאם לקריטריונים הבאים:

  • המשתמש לוחץ על הסרטון בכוונה כדי לצפות בסרטון.
  • המשתמש צופה בסרטון למשך 30 שניות לפחות.

הצפיות שלך ייחשבו כאשר תפעיל את סרטון YouTube שלך, רק אם תצפה בו פעם או פעמיים. רענון מתמיד של הדף כדי להגביר באופן מלאכותי את הצפיות לא ייחשב כצפיות.

YouTube יספור צפייה גם אם תבלה יותר מ-30 שניות בצפייה בסרטון אך מדלג דרכו. צפייה בסרטון במשך פחות מ-30 שניות לא תיחשב כצפייה ביוטיוב. מגבלת הצפייה של 30 שניות חשובה כי זה עוזר לפלטפורמה לקבוע אם ניתן לייצר רווח מהסרטון. בדרך כלל לא ניתן לייצר רווחים מסרטונים שאורכם פחות מ-30 שניות.

מכיוון שהצפיות אינן ייחודיות, כל ביקור חוזר והשידורים חוזרים נספרים גם כצפיות. לוח המחוונים של YouTube Analytics מציג צופים ייחודיים אם אתה רוצה לדעת את המדד הזה.

צפיות חוזרות ונשנות מאחרים ייספרו כצפיות רק במידה מסוימת. YouTube אינו מציין את הסף שבו הוא מפסיק לספור צפיות. מומחי יוטיוב מאמינים שהפלטפורמה סופרת עד ארבע או חמש צפיות ביום, אך מפסיקה לעדכן את ספירת הצפיות לאחר מספר זה. למרות שמקובל לחשוב שקבלת חברי צוות, חברים או משפחה לצפות בסרטונים שוב ושוב יגביר את הצפיות, ייתכן שזה לא יקרה.

אם הצפיות הן 'מלאכותיות', תוכנת YouTube מזהה אותן ומוחקת אותן. אלו הם הסימנים המהווים סימנים לצרות עבור YouTube:

  • מרענן כל הזמן - אם משתמש בודד מרענן את הסרטון כל הזמן כדי להעלות את המספרים, זה לא ייחשב כצפיות נוספות.
  • וירוסים - תוכנה זדונית שנועדה לפגוע ברשת, בשרת או במחשב.
  • הפעלה אוטומטית - סרטון שמוגדר להפעלה אוטומטית בכל אתר אינטרנט לא ייחשב כצפייה.
  • הערות ספאם - אם משתמש משאיר תגובות ספאם, YouTube לא יספור את הצפייה שלו כצפייה.
  • סרטון מוטמע - בעוד שהפסק דין לגבי האם סרטונים מוטבעים נספרים כצפיות סותרת, ייתכן ש-YouTube לא יספור סרטונים המוטמעים בדף אינטרנט ומוגדרים להפעלה אוטומטית. במקרה שהסרטון המוטמע נטען רק חלקית, מה שגורם למשתמש לרענן את הסרטון מספר פעמים, הצפיות הללו גם לא ייספרו. הסרטון המוטמע צריך להיטען בצורה מלאה ונקייה, והצופה צריך ללחוץ בכוונה על הסרטון כדי ש-YouTube יספור אותו כצפייה.

באיזו תדירות מתעדכנות הצפיות?

בעוד שמידע זה אינו מפורסם על ידי YouTube, יוטיוברים מנוסים יודעים שהצפיות לא מתעדכנות באופן מיידי. בדרך כלל, צפיות YouTube מתעדכנות בדרך כלל כל 24 עד 48 שעות.

YouTube Live: האם הצפיות האלה נחשבות?

YouTube לא רק מאפשר לאנשים להעלות סרטונים שהוקלטו מראש, אלא יש לו תכונת וידאו חי. זה מאפשר למשתמשים לצפות בסרטונים בשידור חי בזמן אמת. צפיות חיות נספרות גם כצפיות ביוטיוב, בדומה לצפיות של סרטונים שהוקלטו מראש. בדיוק כמו בסרטוני וידאו שהוקלטו מראש, ספירת הצפיות בווידאו בשידור חי יותאמו כאשר משתמשים

  1. רענן כל הזמן דפים.
  2. צפו בסרטון פחות מ-30 שניות.
  3. השתמש באותה כתובת IP בו-זמנית במספר מכשירים.
  4. פתח חלונות שונים תוך כדי צפייה בסרטון.

מי צריך לקנות צפיות ביוטיוב?

רכישת צפיות ועוקבים ביוטיוב יכולה לעזור לך להשיג את המטרה שלך להפוך לאישיות אינטרנטית. מלבד זאת, מקצועות שונים יכולים ליהנות גם מקניית צפיות ועוקבים ביוטיוב, כגון:

מוזיקאים - סרטוני מוזיקה הם סוג התוכן הפופולרי ביותר ביוטיוב. אם אתה מוזיקאי שרוצה להפגין את הכישרון המיוחד שלך לעולם, אין פלטפורמה טובה יותר מיוטיוב. כאשר אתה משלם עבור צפיות, אתה יכול להגביר את המעורבות בסרטונים שלך ולהשיג חשיפה טובה יותר. זה יכול לפתוח בפניך הזדמנויות נוספות להרחיב את טווח ההגעה שלך ולזכות בתהילה באינטרנט.

מומחי SEO ויוצרי תוכן - מומחי SEO ויוצרי תוכן יכולים להפיק תועלת בדרכים רבות על ידי רכישת צפיות ביוטיוב ובסיס מנויים. זה יכול לעזור לחדד את אסטרטגיות התוכן שלהם כדי לדרג גבוה יותר ב-Google או YouTube.

סטרימרים של Twitch - Twitch מתמקדת בעיקר בהזרמת סרטונים בשידור חי. עבור אלה שמחפשים להצליח בנישה זו, הגדלת מספר הצפייה ב-YouTube היא דרך מוכחת להגדיל את מספר הצפייה האורגנית.

" מותגים " – מספר גדל והולך של עסקים ומשווקים משקיעים בשיווק בוידאו שמוכח כמספק החזר גבוה על השקעה בשיווק. סרטונים ידועים ביכולתם להגביר את מעורבות הלקוחות, לשפר את זכירת המותג ולשפר את שיעורי ההמרה. למעשה, למעלה מ-70 אחוז מהקונים מבצעים רכישה לאחר צפייה בסרטון על כך ביוטיוב. מותגים המעוניינים להגדיל את המכירות ואת מעורבות הלקוחות שלהם ייהנו מהשקעה בצפיות ביוטיוב.

מלבד מקצועות אלה, משפיענים, סוקרי מוצרים, קומיקאים, אנשי מקצוע בתחום הפיננסים ומדריכים יכולים להצמיח את העסק שלהם ולבסס נוכחות אינטרנטית חזקה על ידי קניית צפיות ביוטיוב.

מדוע צפיות ביוטיוב חשובות

לפי Statista, ליוטיוב יש 1.86 מיליארד משתמשים ברחבי העולם בשנת 2021. מיליארדי שעות של וידאו נצפים מדי יום על ידי צופים מכל קבוצות הגיל. הצופים צופים בסרטוני YouTube במספר מכשירים, כולל מחשבים ניידים, ניידים, טאבלטים, טלוויזיה מחוברת ומחשבים שולחניים. הזמן הממוצע שהם מבלים ביוטיוב הוא כ-41 דקות.

עם יותר משלושה רבעים מאוכלוסיית ארה"ב מחוברת ליוטיוב, הפלטפורמה היא היעד המומלץ עבור משווקים, עסקים ואנשים פרטיים שרוצים להפגין את הכישרון שלהם או להפוך לפופולרי. לפי סקר, 71 אחוז ממשווקי B2B משקיעים ביצירת סרטוני YouTube כדי להגביר את המודעות למותג, להשיג עוקבים ולהגביר את שיעור ההמרה. בעולם, 40 אחוז מהצרכנים אומרים שהם קנו משהו לאחר שצפו בסרטון על כך ביוטיוב.

הסיבות העיקריות לכך שצופים צופים בסרטוני YouTube כוללות:

  • הרפיה
  • בידור
  • חינוך
  • חֲדָשׁוֹת
  • עדכונים על מוצרים/שירותים חדשים של מותגים

בין אם אתה רוצה לקדם את העסק שלך, להראות לעולם את הכישורים והכישרונות שיש לך, או רוצה להרוויח כסף ב-YouTube, חשוב לוודא שלסרטון שלך יש טווח הגעה רחב.

הסיבות המובילות לקנות צפיות ביוטיוב

מדדי מעורבות ב-YouTube כגון צפיות, מינויים ולייקים משקפים את האופן שבו הצופים מקיימים אינטראקציה עם הסרטון שלך. צפיות ביוטיוב מתייחסות למספר הפעמים שסרטון YouTube שלך ​​נצפה. צפיות ב-YouTube הן אינדיקטורים חשובים לפופולריות הכוללת של סרטון YouTube שלך.

עם זאת, בהתחשב בכך שלמעלה מ-500 שעות של תוכן וידאו מועלים בכל דקה ליוטיוב, ללכוד את תשומת הלב של הצופים הוא מאתגר.

הנה כמה סיבות נוספות לרכוש צפיות ביוטיוב:

דירוג גבוה יותר ביוטיוב ובגוגל - צפיות חשובות כדי להגביר את דירוג הסרטון שלך ב-YouTube ובמנועי חיפוש כמו גוגל. דירוג גבוה בדפי החיפוש וב-YouTube עוזר להפוך את הסרטון שלך לגלוי יותר לאלה שמחפשים תוכן דומה.

YouTube מתפקד בדיוק כפי שגוגל פועלת. משתמשים מחפשים באמצעות מילות מפתח, ותוצאות הסרטון מוצגות ב-YouTube. האלגוריתם של YouTube קובע אילו סרטונים יופיעו על סמך גורמי דירוג רבים כמו ספירת מנויים, צפיות, לייקים, תגובות ושיתופים. בעיקרון, האלגוריתם של YouTube מחפש סרטונים רלוונטיים בעלי המעורבות הגבוהה ביותר (צפיות, לייקים, מנויים) כדי לדרג גבוה בתוצאות העמוד הראשון. המשמעות היא שככל שמספר הצפיות שיש לך בסרטון שלך גדול יותר, כך גדל הסיכוי שהסרטון שלך ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. האסטרטגיה הטובה ביותר להגברת הצפיות, במיוחד כשאתה מתחיל, היא לשלם עבור צפיות.

קבל עוד לייקים – אחת השאלות הנפוצות שיש לאנשים שרק מתחילים את דרכם ביוטיוב מתייחסת לחשיבות של צפיות על פני לייקים. אם אתם מתלבטים אם כדאי לכם לקנות צפיות או לייקים כדי להגביר את הפופולריות והדירוג, שימו לב שאי אפשר לקבל לייקים בלי צפיות. במילים אחרות, הצופים שלך צריכים לצפות בסרטון קודם כדי שיוכלו לאהוב אותו. משווקים ויוטיוברים קונים צפיות ביוטיוב כצעד ראשון לצבור יותר לייקים ועוקבים.

בניית בסיס מנויים - לגרום ליותר אנשים לצפות בסרטון שלך היא הדרך הטובה ביותר לבנות את בסיס המנויים שלך. ככל שמספר המנויים גדול יותר לערוץ היוטיוב שלכם, כך הוא מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של YouTube.

הפעל רווח מהסרטונים שלך - יוטיוברים רבים מרוויחים הכנסה נאה באמצעות תוכנית YouTube Partnership. כדי להצטרף לתוכנית, אתה צריך להיות 1,000 מנויים, והסרטונים שלך חייבים להיות נצפים במשך 4,000 שעות במהלך שנים עשר החודשים האחרונים. ברגע שהסרטונים שלך יהיו כל כך הרבה צפיות ומנויים, אתה יכול להפעיל כלים ב-YouTube כגון:

Google AdSense - Google AdSense היא דרך פשוטה להרוויח כסף על ידי הצגת מודעות בסרטון YouTube שלך. הרשת של גוגל מחברת בין עסקים המעוניינים להציב מודעות בערוצי יוטיוב פופולריים לבין יוטיוברים המעוניינים לייצר רווחים מהערוץ שלהם.
לפי אחת ההערכות, 20,000 צפיות יכולות לעזור לך להרוויח $28 עד $47 ליום. זה מתורגם ל-$460 עד $769 לחודש ו-$5,600 עד $9,353 לשנה.

מכירות סחורה - כאשר אתה משלם עבור צפיות, אתה יכול להפוך לשותף YouTube המאפשר לך למכור שנים עשר פריטי סחורה בחשבון YouTube שלך. אתה יכול גם לקדם מוצרים משלך בערוץ היוטיוב שלך.

שיווק משפיע - אם לערוץ היוטיוב שלך יש מספר לא מבוטל של צפיות, זה מצביע על כך לעסקים שאתה בעמדה להשפיע על אחרים לקבל החלטת רכישה. עסקים משלמים ליוטיוברים פופולריים כדי לקדם את המוצרים שלהם.
הגדל צפיות אורגניות - סיבה מרכזית לרכוש צפיות ביוטיוב היא להגביר את הצפיות האורגניות, הלייקים והמנויים. כשאתה מתחיל, קיום קומץ צפיות ומנויים יכול לגרום לכך שהסרטון שלך לא יבחינו בו. לגרום לאנשים לצפות בסרטון שלך ייקח הרבה זמן ומאמץ. רוב האנשים נוטים לצפות בסרטונים שכבר הם ויראליים או שנצפו אלפי פעמים. רכישת צפיות ביוטיוב עוזרת לך לקבל את המומנטום שאתה צריך כדי למשוך צפיות, לייקים ומנויים אורגניים.

שפר את האסטרטגיה שלך ב-YouTube - לאחר שתגדיל את מספר הצפיות האורגניות, תוכל להשתמש במדד כדי לחדד את אסטרטגיית הווידאו שלך ב-YouTube. על ידי מעקב אחר הצפיות, אתה יכול להבין טוב יותר אם התמונה הממוזערת שלך הייתה יעילה, הכותרת משכנעת והאם התוכן שלך ראוי לצפייה.

בנה אמינות - אנשים מעדיפים לצפות בסרטונים שנצפו ואהבו על ידי רבים אחרים. במקום להתחיל מכמה צפיות, הרבה יותר קל להגדיל את הצפיות על ידי רכישת צפיות ביוטיוב. ערוצי יוטיוב פופולריים נתפסים כאמינים ואמינים. הצעד הראשון לביסוס אמינות הוא לקנות צפיות ביוטיוב. כשערוץ היוטיוב שלך נתפס כערוץ אמין, הוא ימשוך יותר צפיות, לייקים, תגובות ומנויים אורגניים.

קדם את האתר שלך - השגת יותר צפיות ומנויים היא דרך מצוינת לגרום לקהל היעד שלך לבטוח בך. אם אתה מחפש למנף את YouTube לקידום האתר שלך, רכישת צפיות ביוטיוב יכולה לעזור לך להשיג מטרה זו. הוספת כפתור CTA יעיל (קריאה לפעולה) וקישור בסרטון שלך יעזור לך להפנות מנויים לאתר שלך. הפעלת שיתוף במדיה חברתית תעזור גם להגביר את תעבורת האתר שלך.

רכישת צפיות ביוטיוב ממקור מהימן תעזור לך למקד לאנשים שסביר להניח שיתעניינו בתוכן שאתה מציע. אנשים אלה נוטים יותר לבקר באתר שלך ולרכוש את השירות או המוצר שלך, ולהגדיל את ההכנסות שלך.
מעל לכל, כשאתה קונה צפיות ביוטיוב, אתה יכול לעקוב במהירות אחר הדרך שלך להשגת אסטרטגיית YouTube שלך ​​לשנת 2022. זה גם יפנה את הזמן שלך מכיוון שלא תבזבז יותר זמן ומאמץ באיסוף מנויים נוספים ובשיפור הצפיות בסרטונים. אתה יכול למנף את הזמן הפנוי שלך כדי לכוונן את אסטרטגיית YouTube שלך, כולל יצירת תוכן באיכות גבוהה, חידוד אסטרטגיות השיווק שלך באינטרנט והיבטים יצירתיים אחרים.

כעת, לאחר שיש לך תובנות לגבי המשמעות של צפיות ביוטיוב ועל היתרונות של רכישת צפיות ביוטיוב, השלב הבא הוא למצוא את האתר המתאים לקנות צפיות ביוטיוב. עם כל כך הרבה אתרים (כולל הונאה) המציעים צפיות ביוטיוב ומנויים, זה יכול להיות מאתגר למצוא אתר אותנטי.

להלן השלבים המוכחים לרכישת צפיות ב-YouTube שמתאימות לאסטרטגיית YouTube שלך ​​לשנת 2022.

דרכים מוכחות לקנות צפיות ביוטיוב בשנת 2022

החיפוש אחר מוכר צפיות ב-YouTube יכול להיות גוזל זמן ומאתגר כאשר אינך בטוח מה לחפש. הספק האידיאלי מציע שירותים באיכות פרימיום, חבילות זולות, התאמה אישית, הגנה על מדיניות החזר כספי, אחריות למילוי חוזר ותמיכת לקוחות מקיפה.

להלן התכונות המובילות שיש להעריך בעת רכישת צפיות ב-YouTube:

דירוג וביקורות - מה שלקוחות אומרים על מותג משחק תפקיד חיוני בקבלת החלטות רכישה. בעידן הדיגיטלי, צרכנים קוראים בין 6 ל-11 ביקורות לפני שהם מחליטים ליצור קשר עם חברה. בדוק אם למוכר הצפיות ב-YouTube יש ביקורות ודירוגים טובים באתרי צד שלישי כגון Trustpilot.

Trustpilot הוא אתר מהימן לניהול ביקורות של לקוחות שמציג ביקורות אמיתיות על עסקים מלקוחות. חפש דירוג של Trustpilot מעל 4.5 שיכול להצביע על כך שהחברה אמינה. לדוגמא, ל-YTPal יש דירוג של 4.7 ב-Trippilot והוא נחשב לאתר הטוב והלגיטימי לרכישת צפיות, לייקים, מנויים ועוד הרבה יותר.

תוכניות - הערך את ספק הצפיות של YouTube על סמך התוכניות והחבילות שלו. אם אתה מתחיל עם תקציב מוגבל, בדוק אם האתר מציע חבילת התחלה בחינם של YouTube, כולל צפיות חינם ביוטיוב ומנויים. YTPal מציעה חבילת התחלה חינם ליוטיוברים המאפשרת לך לצבור עשרה מנויים תוך שתים עשרה שעות.

בחירה בחבילה בחינם היא דרך מצוינת לבדוק את איכות המוצרים והשירותים שהאתר מציע לפני שמתחייבים אליהם במלואם. ברגע שאתה מרוצה ממהירות המשלוח, ההיענות ואיכות השירות, אתה יכול לעבור לרכישת תוכניות אחרות.

חבילות תוכנית בתשלום אטרקטיביות אחרות מתחילות החל מ-$20 לחודש. יש לך אפשרות לבחור 1000 צפיות או 100,000 צפיות עם התוכניות בתשלום המובטחות.
אם אתה רוצה את כולו חבילת יוטיוב שכולל לייקים, שיתופים, מנויים ותגובות עם צפיות, עדיף לבחור בחבילות צפיות. לדוגמה, חבילת 1000 הצפיות כוללת 50 לייקים, 100 שיתופים ו-10 תגובות. עם חבילת 5000 צפיות, אתה יכול לקבל 400 לייקים, 2000 שיתופים ו-50 תגובות.

רכישת חבילת צפיות ביוטיוב היא דרך מצוינת לחסוך כסף תוך קבלת מספר הצפיות, הלייקים, התגובות והשיתופים הרצויים.

מגוון שירותים - כאשר מחפשים את האתר הטוב ביותר לרכישת צפיות בשנת 2022, גורם מפתח שיש להעריך הוא האם הספק מציע מגוון שירותים. אמנם ייתכן שתזדקק לצפיות ביוטיוב, אך מלכתחילה, ככל שתתקדם, תזדקק לשירותים רבים נוספים, כולל

  • הערכת ערוץ YouTube
  • קידום אתרים בוידאו ביוטיוב
  • עיצוב גרפי של יוטיוב
  • מנוי YouTube
  • שעות צפייה
  • תגובות
  • מוטבע
  • שיתופים ולייקים.

ייתכן שתרצה גם להרחיב את הנוכחות שלך במדיה החברתית לערוצים אחרים כגון טוויטר, אינסטגרם, טוויץ' או פינטרסט. במקום לפנות למספר אתרים עבור כל אחד מהשירותים הללו, זה רעיון חכם לבחור אתר שמציע את כל השירותים הללו תחת קורת גג אחת.

צפיות ועוקבים אמיתיים - אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לשים לב אליהם כשאתה קונה צפיות נוגע לאותנטיות. ישנם אתרים רבים המציעים בוטים ועוקבים מזויפים או צפיות כדי להגביר את הסטטיסטיקה שלך ביוטיוב. תוכנת YouTube, לעומת זאת, נועדה לזהות ולמחוק את העוקבים והבוטים המזויפים הללו.

אתר מהימן המציע שירותי פרימיום יציע לייקים של YouTube, צפיות ותגובות מותאמות אישית מאנשים אמיתיים.

בטיחות וסודיות – אחד הדברים החשובים ביותר שיש לחפש באתר שמוכר צפיות ביוטיוב הוא האם הם שומרים על סודיות. הערך את מדיניות הפרטיות של האתר באתר האינטרנט שלהם וכיצד הם אוספים מידע פרטי ומשתמשים בו. האתר האידיאלי לא יבקש את הסיסמה שלך תוך אימוץ שיטות איסוף, עיבוד ואחסון נתונים מתאימות. כמו כן צריכים להיות להם אמצעי אבטחה מחמירים כדי להגן על המידע האישי ונתוני העסקאות שלך מפני גישה או חשיפה בלתי מורשית.

האתר צריך גם לציין אם הוא משתמש בפלטפורמת תקשורת מאובטחת SSL המוצפנת.

אחריות למילוי מחדש – אחריות למילוי מילוי היא אחד הדברים החשובים שיש לחפש בקניית צפיות ביוטיוב בשנת 2022. זה חשוב כי גם כאשר אתה מקבל את מספר הצפיות שרכשת, הספירה עלולה לרדת ביוטיוב מסיבות שונות. ספק הצפיות האידיאלי ב-YouTube יציע ערבות למילוי מחדש כדי להבטיח שיש לך את המספר המדויק של צפיות, ללא תשלום.

מהירויות אספקה - כשאתה קונה צפיות ב-YouTube, אתה כמובן מצפה לאספקה ​​מהירה, שבתורו, נותן לך תוצאות מהירות יותר. בחירת האתר הטוב ביותר לרכישת צפיות ביוטיוב בשנת 2022 תצריך לדעת את זמן האספקה ​​שלהם לאספקת הצפיות. ספק טוב יתחיל אספקה ​​תוך 24 שעות וימשיך כל יום עד שיגיעו תצוגות היעד. אתרים מובילים יספקו צפיות בדרך כלל תוך מספר ימים. אם יש לך ספק, דבר עם צוות תמיכת הלקוחות כדי לאשר את זמן האספקה ​​לצפיות ב-YouTube.

אתרים מהימנים כמו YTPal מציעים אספקה ​​מובטחת של 100 אחוז והבטחה להחזר כספי להגנה נוספת.

חווית הזמנה – חווית הקנייה מתייחסת לכל התהליך בו מבצע הקונה, החל מביקור באתר ועד להשלמת הרכישה. אתר מוכר הצפיות ב-YouTube צריך להיות קל לניווט, לא עמוס ומאורגן. אתה אמור להיות מסוגל לבצע הזמנה במהירות מבלי שתצטרך ללחוץ על מספר קישורים או לחפש את כפתור הקנייה. החל מתהליך רישום פשוט, עיון בצפיות ב-YouTube מתכננת צ'ק-אאוט, הכל צריך להיות ללא טרחה ומהיר.

תמיכת לקוחות - מלבד ממשק מובן מאליו וידידותי למשתמש, אתר מוכר צפיות YouTube האידיאלי יציע תמיכת לקוחות מקיפה. זה יכול לכלול מדור שאלות נפוצות ייעודי שעונה על השאילתות הנפוצות ביותר, אפשרויות שונות ליצירת קשר עם שירות הלקוחות, כגון דואר אלקטרוני או טופס שאילתה.

חברה רספונסיבית תחזור אליך בדרך כלל תוך 24 שעות או תוך 72 שעות.

מדיניות החזרים – כמו בכל עסקה אחרת, קניית צפיות מאתר עשויה לכלול סיכונים מסוימים שיכולים לכלול אי אספקת שירותים או בעיות באיכות המוצר. לאתרים הטובים ביותר לרכישת צפיות תהיה מדיניות החזר כספי מנוסחת ברורה המפרטת באילו נסיבות ניתן להנפיק החזר וכיצד לקוחות יכולים לתבוע אותו.

בכל הנוגע לאיכות המוצר, רוב האתרים ידרשו ממך לספק הוכחות לכך שהשירות הנרכש אינו לפי התיאור באתר.
מלבד אלו, תצטרכו לבדוק גם האם לאתר יש מדיניות ביטול מנויים. זה נותן לך את החופש לבטל את המנוי שלך כאשר אינך צריך עוד לרכוש צפיות או מנויים.

לדוגמה, ל-YTPals יש מדיניות החזר של ביטול מנוי המאפשרת לך לבטל את המנוי במקרה שאתה לא מרוצה מהמוצר או השירות. אתה יכול לקבל החזר מלא ולבטל את המנוי שלך על ידי יצירת קשר עם שירות הלקוחות בתוך שבעה ימים מתאריך תשלום המנוי.

שפר את אסטרטגיית YouTube שלך ​​בשנת 2022 עם צפיות ב-YouTube

יצירת סרטונים באיכות גבוהה היא המפתח למשיכת עוקבים ושימורם. בגלל הרוויה הגבוהה והתחרות הקשה ביוטיוב, קשה למתחילים לצבור עוקבים וצפיות בפלטפורמה. זו הסיבה למה אתרים שבהם אתה יכול קנה צפיות ביוטיוב, לייקים ומנויים כל כך פופולריים. אם אתה מחפש להגדיל את הנוכחות שלך ב-YouTube בשנת 2022, אמצו את הצעדים המפורטים למעלה כדי לבחור את האתר הטוב ביותר לקנות צפיות ועוקבים ב-YouTube.
לסיכום, הדרך המוכחת לרכוש צפיות ביוטיוב בשנת 2022 היא להבטיח שהמוכר מציע:

  • שירות ברמה גבוהה
  • חבילת התחלה חינם עם אפשרויות לשדרוג
  • מגוון רחב של שירותים ותוכניות
  • משלוח מהיר ותוצאות
  • מדיניות החזר כספי והחזר כספי
  • מדיניות מילוי חוזר
  • ממשק קל וידידותי למשתמש ותהליך צ'ק-אאוט
  • 100 אחוז בטיחות וסודיות
  • צפיות יוטיוב איכותיות ואותנטיות
  • תעריפים סבירים
  • תמיכת לקוחות 24 על 7
  • ביקורות ודירוגים חיוביים

מיטב אתרי המוכרים של YouTube מחזקים אותך להגביר את הצמיחה האורגנית שלך על ידי השגת צפיות אמיתיות, עוקבים ולייקים. השארת העבודה הקשה של הגברת המעורבות לספק הצפיות ב-YouTube תאפשר לך להתמקד בתשוקה ובתוכן שלך.

אנו מציעים שירותי שיווק נוספים ב- YouTube

שֵׁרוּת
מחיר $
₪30

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪20
₪60
₪100
₪200
₪350
₪600

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪13.50
₪20
₪25
₪40
₪70
₪140
₪270
₪530
₪790
₪1050
₪1550

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪20
₪35
₪50
₪80

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪60
₪180
₪300
₪450
₪700

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪30
₪50
₪80
₪130
₪250

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
מישהו ב נרכש
לִפנֵי