קנה מנויים ב- YouTube

100% מובטחת משלוח

מהם היתרונות של קניית מנויי YouTube?

  • ✅ מעודדת אחרים להירשם לערוץ שלך
  • ✅ מנויים ידבקו ולא יוסרו
  • ✅ אספקה ​​בטוחה ומובטחת
  • ✅ התוצאות מתחילות בתוך 24-72 שעות
  • ✅ קבל בכל מקום ממנוי 10-100 ליום
  • ✅ אנחנו תמיד מספקים יותר ממה שהזמנת!
מהם היתרונות של קניית מנויי YouTube?

הסיבות המובילות מדוע כדאי לשקול לקנות מנויי YouTube

מחפש להיות יוטיובר? YouTube הוא מעצמה חברתית ותופעה עולמית שמושכת מיליארדי צופים ברחבי העולם. בין אם אתה עסק מבוסס, סטארט-אפ או רוצה להציג את הכישרון שלך, YouTube הוא הפלטפורמה המושלמת להשגת יעדי השיווק שלך.

להיות יוטיובר מצליח יכלול בניית בסיס המנויים שלך וקבלת מספר גבוה של שיתופים, לייקים ותגובות. בעוד שמדדים כמו שיתופים, צפיות בסרטון ותגובות חשובים, הגדלת ספירת המנויים שלך חשובה אפילו יותר.

יצירת תוכן איכותי יעזור, אבל הסרטון שלך יכול להיקבר במיליוני סרטונים דומים - או טובים יותר - שמועלים מדי יום ביוטיוב. ליתר דיוק, למעלה מ-500 שעות של תוכן וידאו מועלים בכל דקה, ומיליארד שעות של תוכן נצפים מדי יום ביוטיוב.

הדרך המהירה ביותר להגדיל את ספירת המנויים שלך היא קנו מנויי YouTube מחברת שירותי שיווק נחשבת ביוטיוב.

הנה מבט מקרוב על מה שהופך את YouTube לכלי שיווקי פופולרי והסיבות העיקריות שאתה צריך לקנות מנויים.

מה הופך את YouTube לכלי שיווקי פופולרי?

סקר מ-2021 של מרכז המחקר Pew גילה שיוטיוב היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר בארה"ב, כאשר רוב האמריקאים מעדיפים אותה על פני ערוצים אחרים.

מאז 2005 כשהושק, YouTube הקימה נוכחות חזקה במאה מדינות ברחבי העולם, המכסה 95% מאוכלוסיית האינטרנט בעולם.

הנה עוד כמה עובדות ונתונים מדהימים מאת SEM Rush שמראים מדוע YouTube הוא הבחירה הברורה עבור משווקים:

  1. ליוטיוב יש כיום 2 מיליארד משתמשים חודשיים ברחבי העולם.
  2. חמישה מיליארד סרטונים ביוטיוב נצפים בכל יום, שמתורגם למיליארד שעות של צריכת תוכן וידאו ביום.
  3. 74 אחוז מהמבוגרים האמריקאים צופים בסרטוני יוטיוב.
  4. הצופים מבלים ארבעים דקות בממוצע בסרטוני YouTube.
  5. עד 2022, כ-210 מיליון אנשים יצפו בסרטוני YouTube בארה"ב
  6. מלבד דור המילניום, הדמוגרפיה הצומחת ביותר כוללת בני 50 עד 65 (בייבי בום) ובני 36 עד 49 (דור X).
  7. בשנת 2019, 2 מיליארד אנשים ברחבי העולם התחברו וצפו במיליארד שעות של סרטוני YouTube בכל יום.
  8. יוטיוב אחראי על כרבע מתעבורת הזרמת הווידאו בעולם, שנייה רק ​​לנטפליקס.
  9. מלבד בידור, אנשים צופים בסרטוני יוטיוב לחדשות, מידע, חיזוק עבודה מקצועית ועוקבים אחר חברות ומותגים.
  10. שישה מתוך עשרה אנשים מעדיפים לצפות בסרטונים על פני טלוויזיה בשידור חי

הסיבות המובילות לקנות מנויי YouTube

לצבור פופולריות

YouTube היא ללא ספק אחת הפלטפורמות הטובות ביותר להציג את הכישרון שלך או להפיץ מודעות לגבי העבודה שלך. 'יוטיוברים' מצליחים הם מהאנשים הידועים ביותר בעולם האינטרנט. בין אם הם מפרסמים סרטוני גיימינג, וולוגים מנסיעות או סרטוני 'איך לעשות', היוטיוברים הפופולריים האלה בנו את המותג שלהם ומציגים את האומנות שלהם ב-YouTube. הצעד הראשון להפוך ליוטיובר מצליח הוא לצבור פופולריות.

כמה מקטגוריות הסרטונים הפופולריות ביותר ב-YouTube הן:

  • ביקורת מוצר - מאז 2017, צופי YouTube צפו ב-50,000 פלוס שנים של סרטוני סקירת מוצרים במכשירים ניידים. ביקורות מהימנות ממלאות תפקיד חיוני בהנעת צרכנים לקראת ביצוע רכישה. סרטוני סקירת מוצר מאפשרים לקהל לראות את הביצועים של מוצר ולקבל משוב מהמבקר.
  • מבטל את תיבת הסרטונים - סרטוני Unboxing הפכו להשפעה גדולה על החלטות הרכישה של הצופים. הם גם דרך יעילה למותגים להפיץ את המודעות למוצרים או השירותים החדשים שלהם.
  • סרטונים חינוכיים - הצופים אוהבים סרטוני YouTube על מגמות אופנה, אמנות חזותית, היסטוריה, מתמטיקה, עסקים ונושאים אחרים.
  • אתגר סרטונים - מ'אתגר ההדגשה' ועד "עובדות מהנות ואקראיות עליי", סרטוני תיוג ואתגר הם פופולריים מאוד. פורמט וידאו זה מעודד משתמשים לצפות ביוצרים שעושים את האתגר בדרכים ייחודיות.
  • קומדיה – סרטוני קומדיה הם בין הפורמטים שיש להם סיכוי גבוה להגיע לסטטוס 'ויראלי'.
  • משחקים – מ'Minecraft' ל'League of Legends', סרטוני גיימינג הם קטגוריה פופולרית ב-YouTube.
  • בלוגים – בלוגים או בלוגי וידאו מאפשרים לעוקבים לראות את ה"אמיתי" אותך ולהתחבר אליך. לבלוגרים מובילים יש בדרך כלל מיליוני מנויים.

גם כשאתה עושה סרטון באיכות גבוהה בנישה שלך ומפרסם אותו, אין ערובה להצלחה מיידית. זה אולי נראה שליוטיוברים ויראליים יש נוסחת קסם סודית לתהילה מיידית באינטרנט. הם פשוט מקליטים סרטון ופוסט, ומיליוני צפיות ומנויים עוקבים אחריו. למרות שזה עשוי לעבוד עבור סלבריטאים וערוצים פופולריים, מתחילים יצטרכו להזניק את המומנטום על ידי רכישת מנויים ביוטיוב.

סרטון יוטיוב נחשב ל"טוב" אם יש לו CTR (שיעור קליקים) של יותר מ-10 אחוז, שמירה של 50 אחוז ו-XNUMX דקות של זמן צפייה ממוצע.

שיעור הקליקים או שיעור הקליקים מחושב על ידי חלוקת מספר הקליקים על הסרטון שלך בהופעות של תמונות ממוזערות (סרטון טיזר). לדוגמה, אם התמונה הממוזערת של הסרטון שלך נצפתה 1,00 פעמים ו-10 אנשים לוחצים על הסרטון, שיעור ההקלקה הוא 10 אחוזים.

ככל שמספר המנויים לחשבון יוטיוב גדול יותר, כך גדלים הסיכויים להגביר את שיעור הקליקים, השימור וזמן הצפייה.

לפי הערכה, זה יכול לקחת כמעט שנתיים כדי להשיג את אלף המנויים הראשונים שלך ביוטיוב. זו יכולה להיות חוויה מאוד איטית ומתסכלת עבור אנשים שמחפשים להטביע את חותמם במהירות בערוץ.

כשאתה קונה מנויי YouTube, אתה יכול לבנות ולשמור על המומנטום. קניית מנויים ביוטיוב תשלח גם הודעה למשתמשי YouTube אחרים שהתוכן שלך פופולרי ובעל ערך.

ברגע שמספר המנויים שלך יגדל, זה ימשוך יותר ויותר אנשים לבדוק את הסרטון שלך ולהירשם לערוץ שלך.

עבור לנייד כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך

האם יש לך אסטרטגיית שיווק רב-ערוצית? שיווק במובייל הוא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שמטרתה להגיע לקהל במכשירים ניידים, לרבות טאבלטים וסמארטפונים. סטטיסטה מעריכה כי ישנם 290 מיליון אמריקאים המשתמשים בטלפונים ניידים בשנת 2020 עד כה. בהתחשב בחדירת הסמארטפונים של 79.10 אחוזים, ארה"ב היא הרביעית בעולם מבחינת בעלי טלפונים ניידים.

כשהלקוחות מפנים את תשומת לבם למכשירים ניידים, המשווקים נותנים עדיפות למעורבות בכל הערוצים עם קהל היעד שלהם בשיווק במובייל. שיווק סלולרי יכול לכלול שליחת הודעות מותג באמצעות SMS או שיחות קרות. לאסטרטגיות השיווק הדחיפות הללו יש חסרונות לטווח ארוך וקצר. צרכנים יכולים בקלות לחסום שיחות ולדחוף מודעות. עבור משווקים, מעקב אחר ההחזר על ההשקעה והכוונה לבסיס לקוחות ספציפי הופך לקשה עם שיווק בדחיפה.

YouTube מתאים באופן מושלם לגישת השיווק הנכנס או המשיכה במכשירים ניידים. באמצעות שיווק נכנס, מותגים יכולים לעסוק ולהזמין את לקוחות היעד שלהם ולבנות מערכות יחסים חזקות.

הנתונים האלה של HubSpot מראים מדוע YouTube היא הבחירה הנכונה לשיווק בנייד:

  • רוב המבוגרים (75 אחוזים) צופים בסרטוני YouTube במכשירים הניידים שלהם.
  • YouTube מגיע ליותר אנשים בקבוצת הגיל של 18 עד 49 במכשירים ניידים תוך שבוע בהשוואה לכל רשת כבלים.
  • יותר משלושה רבעים מזמן הצפייה ב-YouTube הוא במכשירים ניידים.

מחקר של גוגל מראה שלמשתמשי סמארטפונים יש סיכוי גבוה פי 1.4 לשים לב לתוכן ממותג או למודעות ביוטיוב.

חוקרים מצאו גם שצופי וידאו בסמארטפונים נוטים יותר להרגיש מחוברים למותגים המציעים תוכן וידאו במכשירים ניידים בהשוואה לצופי טלוויזיה. ומעל לכל, מחקר משנת 2020 הראה ש-70 אחוז מהצופים רכשו לאחר שראו את הסרטון של המותג ביוטיוב.

פעולות אחרות שצופים נוקטים לאחר צפייה בסרטונים ממותגים במכשירים הניידים שלהם כוללות:

  • בקרו באתר או בחנות של המותג.
  • דבר על המותג עם אחרים.
  • לשנות באופן חיובי את דעתם על המותג, השירות או המוצר.
  • שתף את תוכן הווידאו הממותג על השירות, המוצר או החברה.

דרך חכמה ליצור אסטרטגיית שיווק סלולרית מנצחת היא ליצור סרטוני מיתוג ביוטיוב ולקדם אותם לקהל רחב יותר על ידי רכישת מנויים ביוטיוב. אנשים מחפשים רמזים להחליט במה לצפות במדיה החברתית ואיזה סוג תוכן שווה את הזמן שלהם. אם לחשבון YouTube שלך ​​יש אלפי מנויים, הוא בולט כחשבון מכובד שאנשים רבים עוקבים אחריו.

השלם את מאמצי השיווק שלך

עבור מותגים, אסטרטגיית שיווק של YouTube היא בראש סדר העדיפויות. סרטונים מרתקים עוזרים להגביר את זיכרון המותג ואת זכירת המותג, מכיוון שהתמונות החזותיות מעובדות מהר יותר בהשוואה להודעות טקסט. סרטוני YouTube יכולים גם לעזור לעסק שלך להוביל תנועה לאתר או לחנות המסחר האלקטרוני שלך, להגדיל את ההמרות ולהגיע לבסיס קהל רחב יותר. נוכחות ביוטיוב גם מקלה על קהל היעד שלך למצוא אותך במנועי חיפוש. אתה יכול לשדר אירוע בשידור חי עם שידורים חיים של YouTube. זה חושף את המותג והמוצר או השירות שלך לקהל רחב יותר בצורה חסכונית.

לאסטרטגיית השיווק שלך ביוטיוב יש סיכוי גבוה לתת לך את התוצאות הרצויות כאשר יש לך בסיס מנויים חזק.

רכישת רשימת מנויים של YouTube היא דרך מצוינת להשלים את מאמצי השיווק שלך ב-YouTube. זה עוזר לך להשיג עוקבים חדשים בקרוב ולצבור לייקים, תגובות ושיתופים. עם יותר מנויים, אתה יכול לבנות רשימת אימייל נרחבת שמשחקת תפקיד מפתח בהגדלת ההמרות והמעורבות.

רשימת מנויים מספקת לידים חמים שתוכלו למנף למעקב, מעורבות ובסופו של דבר להמיר ללקוחות. ספירת מנויי YouTube היא אחד מגורמי הדירוג החשובים. רכישת מנויים פעילים ב-YouTube עוזרת לעסק שלך לקבל יותר הכרה. ככל שמספר המנויים שלך יותר, כך המוניטין והאמינות שלך חזקים יותר שיכולים למשוך יותר מנויים אורגניים לערוץ שלך.

להרוויח יותר

אחת הסיבות לכך שאנשים רבים פותחים ערוץ יוטיוב היא להרוויח קצת כסף. מספר הערוצים ב-YouTube שמרוויחים שש ספרות בשנה עלה ב-40% משנה לשנה, בעוד שערוצים שמרוויחים 10,000 דולר בשנה גדלו ב-50%.
יוטיוברים מצליחים רבים מרוויחים מיוטיוב הכנסה של שש ספרות. לדוגמה, ליוטיובר הפיננסי האישי נייט אובריאן יש 1.1 מיליון מנויים והרוויח 444,000 דולר מפרסומות בשנה. כוכבי יוטיוב מובילים כמו PewDiePie ו-Smosh מרוויחים בין 8.5 מיליון דולר ל-12 מיליון דולר.

כדי להתחיל להרוויח כסף מיוטיוב, תצטרכו להיות לפחות אלף מנויים ב-4000 החודשים האחרונים וכן XNUMX שעות צפייה ציבוריות. כאשר אתה צובר מנויים רבים אלה, אתה הופך זכאי לתוכנית השותפים ש-YouTube מציעה. זה מאפשר לך להרוויח הכנסה ממינויים, מודעות, מכירת סחורה ומחברות לערוצים.

Google AdSense: השותפות מעניקה לך גישה לכלים המאפשרים לך לייצר רווח מהסרטונים שלך עם Google AdSense. רוב הסלבריטאים ביוטיוב מרוויחים חלק גדול מההכנסה שלהם מ-Google AdSense. לדוגמה, אם יש לך 1,000,000 מנויים שצופים בשניים מהסרטונים שלך בשבוע, אתה יכול להרוויח עד $36,000 מ-AdSense בלבד.

לפי הערכה, 20,000 צפיות ביום יכולות לעזור לך להרוויח בין $28 ל-$47 ליום בממוצע, כשהרווחים החודשיים הם $460 עד $769. אם מספר הצפיות ליום נשאר קבוע, אתה יכול להרוויח $5,600 עד $9,353 לשנה.

מכירות סחורה: שותפי YouTube יכולים למכור שנים עשר פריטי סחורה על ידי הפעלת תכונה זו בחשבון YouTube. כמה מפורסמים עשו מיליונים ממכירת סחורה למעריצים שלהם. ל-PewDiePie, כוכב משחקי הווידאו השוודי, יש 98 מיליון מנויים ביוטיוב ומרוויח 6.8 מיליון דולר בחודש ממכירת סחורה. אתה יכול גם לקדם את הסחורה/מוצרים שלך בערוץ שלך.

חברות בערוץ: כאשר אתה מקבל 1000 מנויים בערוץ YouTube שלך, אתה יכול גם להרוויח כסף על ידי הפעלת תכונת החברות בערוץ בחשבון שלך. העוקבים והמעריצים שלך משלמים תשלומים חודשיים כדי לקבל תוכן בונוס, כולל צ'אטים חיים, סרטונים מיוחדים ותגים. יוצרי סרטונים מובילים ב-YouTube מרוויחים $40,000 בכל חודש באמצעות חברות בערוץ.

שיווק משפיע: בהתאם לנישה שלך, אתה יכול גם לגוון את מקורות ההכנסה שלך עם שיווק שותפים, חסויות וקורסים מקוונים. עסקים משלמים ליוטיוברים עם כמות טובה של עוקבים כדי לקדם את המותג או המוצר שלהם בערוץ. יוצרי יוטיוב פופולריים יעילים במידה שווה, אם לא יותר, בקידום מודעות למותג בהשוואה לסלבריטאים ומשפיענים. משפיעני YouTube בדרך כלל צורכים מחירים גבוהים יותר כדי לקדם מותגים בהשוואה לפוסטים באינסטגרם. אתה יכול להרוויח $2000 לסרטון אם יש לך 100 אלף מנויים.

על פי מחקר, משפיען ברמה בינונית גובה $2,000 לכל 100,000 מנויים כדי לקדם מותג בחשבון היוטיוב שלו.
הסיבות המובילות מדוע כדאי לשקול לקנות מנויי YouTube

למשוך מנויים אמיתיים

משווקים ממנפים את מה שמכונה 'מנטליות העדר' כדי להגביר את המכירות והמעורבות. מנטליות עדר מתייחסת לאופן שבו אנשים מושפעים מאחרים לעשות משהו כי רוב האנשים עושים את זה.

כחיות חברתיות, אנו מסתמכים על מידע מאחרים כדי לקבל החלטות. החל מבחירות קריירה, נטיות פוליטיות ועד ארונות בגדים, הנטיות שלנו מעוצבות בדרך כלל על ידי התצפיות החברתיות שלנו. פסיכולוגים חקרו כיצד אסטרטגיות למידה חברתיות מעצבות את האינטליגנציה הקולקטיבית של בני האדם.

הם גילו שאנשים נוטים להעתיק אחרים, וככל שמספר האנשים שעשו בחירה מסוימת, כך אנשים אחרים העתיקו אותם יותר. זו אותה הדרך שבה אנשים בוחרים אפליקציות על סמך נתוני ההורדות שלהם או עוקבים אחר חשבונות מדיה חברתית שיש להם עוקבים גדולים. זה גם נכון שכאשר אנשים מחפשים ומוצאים סרטון שיש לו יותר מנויים, צפיות ולייקים, הם מחליטים לעקוב אחר הסרטון הזה. כאשר הצופים רואים שטווח ההגעה של הסרטון נמוך, הם נוטים להניח שהתוכן אינו שווה צפייה. הם עשויים להמשיך במהירות ולחפש סרטון דומה מערוץ YouTube פופולרי יותר שיש לו יותר צפייה.

מחסור במנויים לערוץ היוטיוב שלך גם יוריד את הסיכוי שהסרטון שלך יקבל לייקים, תגובות או שיתופים מכיוון שהצופים אינם בטוחים אם הוא מקור מידע מהימן. כאשר אתה משלם עבור מנויים, אתה תשפר את הסיכוי שאנשים אחרים יהפכו לעוקבים ולמנויים שלך פשוט בגלל 'מנטליות העדר'.

קבע את עצמך כסמכות

אחת הסיבות החשובות לרכוש מנויים ביוטיוב היא להגביר את הסמכות של המותג/המותג האישי שלך. יותר מנויים בערוץ היוטיוב שלך מסמן שאתה שחקן רציני בנישה בהשוואה לקומץ מנויים. כפי שהודגש לעיל, מנוי גדול יותר פותח לך הזדמנויות להרוויח יותר כסף, לשתף פעולה עם אנשי מקצוע ומשפיעים אחרים.

על פי מחקר מ-2019 של SEM rush, 48 אחוז מהאנשים מאמינים שיוטיוב יהיה התורם המוביל להגביר את היעילות של תקשורת יחסי ציבור בחמש השנים הקרובות. בין אם הנישה שלך היא יחסי ציבור, אופנה, טיפוח עור, פיננסים, משחקים או קומדיה, השגת יותר מנויים ב-YouTube יכולה לעזור לך לבסס את עצמך כמומחה בתעשייה.

להפחית מאמץ

למנויים יש תפקיד מפתח בהצלחתך כיוטיובר. החל מהזדמנויות ייצור רווחים, הרחבת טווח הגעה, צבר פופולריות ועד לרשתות, מספר מנויים גדול מציע יתרונות רבים. עבור מצטרפים חדשים לפלטפורמה, השגת מנויים ובניית אמינות יכולה להיות מאתגרת. זה דורש מאמץ עקבי תוך זמן רב כדי להשיג את 1000 העוקבים הראשונים שלך. כפי שמראה מחקר, זה יכול לקחת עד שנתיים כדי לצבור אלף מנויים.

הגדלת ספירת המנויים של YouTube יכולה לכלול תשומת לב רבה לאיכות הסרטון, תדירות ההעלאה, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי להגביר את דירוג החיפוש של הסרטון שלך ואסטרטגיות אחרות. למרות שהמאמצים הללו נחוצים, תצטרך להקדיש זמן רב כדי להתאים את כל ההיבטים של סרטון YouTube שלך. למרות יצירת סרטון איכותי ומרתק, ייתכן שלא יהיו הרבה מנויים בשנים הראשונות.

כאשר אתה רוכש מנויים, זה יעזור לבנות את בסיס העוקבים שלך בזמן מהיר ובמינימום מאמץ. במקום לדאוג לגבי ספירת המנויים שלך, אתה יכול להתמקד ביצירת סרטונים חדשים ומרתקים שפונים לקהל היעד שלך.

דירוג חיפוש

לפי Aherfs, דירוג גבוה יותר בדפי החיפוש של Google וב-YouTube הוא בעדיפות עליונה עבור משווקים דיגיטליים מכיוון:

  • 68 אחוז מהחוויות המקוונות מתחילות במנוע חיפוש - יש סיכוי גבוה יותר שאנשים ימצאו את הסרטון שלך אם אתה מדורג גבוה יותר במנוע החיפוש.
  • 75 אחוז מהמחפשים בגוגל אינם חורגים מתוצאות העמוד הראשון, ורק 0.78 אחוז מהמשתמשים לוחצים על תוצאות החיפוש בעמוד השני

יש מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את דירוג הסרטונים שלך ב-YouTube ב-Google. אלה כוללים חיפוש ושימוש במילות המפתח הנכונות (אלה המילים שבהן משתמש קהל היעד שלך כדי לחפש תוכן דומה לשלך), הוספת תגיות YouTube ואופטימיזציה של איכות הסרטון שלך ביוטיוב. עם זאת, הדרך המהירה ביותר היא להגביר את ספירת המנויים שלך.

לפי ניל פאטל, YouTube מדרג סרטונים על סמך:

  • חוזק ערוץ
  • מספר צפיות
  • רלוונטיות מילת המפתח
  • שיתופים
  • רשות
  • סומך
  • תגובות
  • שמירת קהל

אמון בתורו מקושר למספר המנויים שיש לערוץ יוטיוב מלבד הצפיות והסמכות. מחקרים מראים שמספר הלייקים, הצפיות, התגובות והשיתופים שיש לסרטון YouTube נמצא בקורלציה הדוק עם דירוגי YouTube גבוהים יותר. סיבה חשובה לשלם עבור מנויי YouTube היא שאתה יכול להגדיל את הלייקים, הצפיות והתגובות על הסרטון שלך על ידי השגת יותר מנויים אמיתיים והרחבת טווח ההגעה שלך.

ערוצי יוטיוב שיש להם יותר מנויים מקבלים מיקום עדיפות בחיפושים המבוצעים בגוגל ובאתר ביוטיוב. ספירת המנויים היא גם גורם מפתח שהאלגוריתמים של YouTube מנצלים לדירוג סרטונים. בעוד שתגובות או לייקים הן פעולות חד פעמיות, הרשמות מצביעות על כך שאנשים יראו את תוכן הווידאו שאתה יוצר באופן קבוע. זה ממלא תפקיד מרכזי בשיקוף הערך שאתה מציע עבור YouTube.

זו הסיבה שרוב היוטיוברים מעודדים הרשמות.

לא משנה מהיכן מגיעים המנויים שלך, ריבוי מנויים יעזור לייעל את ה-SEO שלך. זה מבטיח שהסרטון שלך יימצא ונצפה על ידי בסיס קהל גדול יותר. כתוצאה מכך, ככל שמספר האנשים שצופים בתוכן שלך גדול יותר, כך תגדל זרימת המנויים האורגניים לערוץ היוטיוב שלך.
לבקש מאנשים להשאיר תגובות גם יעזור לשפר את דירוג הסרטונים שלך ב-YouTube. בניית בסיס המנויים שלך היא הצעד הראשון לאימוץ האסטרטגיות הללו כדי לדרג גבוה יותר.

צור מעורבות של המנויים שלך

בסיס מנויים טוב מגביר את הביטחון שלך כשאתה רק מתחיל כיוטיובר. זה תקף גם לאלה שיצרו סרטוני YouTube במשך זמן מה אך לא הצליחו לבנות את בסיס המנויים שלהם.
ברגע שיש לך כמות משמעותית של מנויים וצפיות, תרגיש מוטיבציה להוסיף תוכן חדש באופן קבוע. צור סרטונים על האמנות, המוזיקה, הנסיעות, האוכל או המקצוע שלך כדי למשוך את המנויים האמיתיים שלך.

לאחר מכן תוכל ליצור סרטון אישי כדי לקבל את פני המנויים האמיתיים שלך ולגרום להם להרגיש מוערכים ומיוחדים. הוספת סימן מים מקורי לסרטון שלך לא רק תגן על הסרטון שלך אלא תאפשר לצופים ללחוץ עליו ולהירשם לערוץ שלך. כפתור ההרשמה מופיע אוטומטית על סימן המים המקורי שלך.
מעורבות המנויים שלך תכלול גם יצירת סרטונים שפונים לתחומי העניין שלהם. הנה כמה נתונים סטטיסטיים של HubSpot שמראים את סוג התוכן שצופי YouTube מעדיפים:

  • סרטוני מוזיקה הם אחד הסרטונים הפופולריים ביותר ביוטיוב.
  • לסרטונים הקשורים לקניות היו שעות הצפייה הגבוהות פי חמישה בתקופה האחרונה.
  • YouTube גורם ל-70 אחוז מהצופים להיות מודעים למותגים.
  • יש סיכוי גבוה יותר לצופים לרכוש מוצר שהם צפו ב-YouTube.
  • בהשוואה לפלטפורמות אחרות, יש סיכוי גבוה יותר שצופים יחפשו מידע על שירות, מוצר או מותג ב-YouTube.
  • סרטוני הדרכה ב-YouTube מועדפים על ידי משתמשי YouTube על פני קריאת המדריך או ההוראות של המוצר.
  • הסיבות העיקריות לצפות ב-YouTube הן להרגיש מבדר ורגוע.
  • סרטוני הרפיה כגון חיתוך סבון זכו לעלייה של 70 אחוז בזמן הצפייה.
  • סרטוני קומדיה ו"איך לעשות" הם קטגוריות התוכן הפופולריות האחרות של YouTube.

הגדל את אלגוריתם YouTube

האלגוריתם של YouTube הוא ספציפי וקובע קרוב לשלושה רבעים מהסרטונים שצופים ב-YouTube. המלצות YouTube מבוססות על מספר מדדים כגון מנויים, היסטוריית צפייה, זמן צפייה, רלוונטיות ומעורבות. סיבה מרכזית לקנות מנויים היא שהאלגוריתם עשוי להציע את הסרטון שלך ליותר צופים.

רכישת מנויים ביוטיוב היא קלה ומהירה

אם אתם מודאגים מהטרדות של מציאת האתר המתאים לקניית תת, הנה הפתרון הפשוט. YTpals הוא אתר מוביל ל קנו מנויי YouTube. אתה יכול לצפות לתוצאות מהירות ותהליך רכישה יעיל. אתה יכול לקנות את 50 מנויי YouTube הראשונים במחיר נמוך של $20, בעוד ש-5000 צפיות מתומחרות ב-$60.

אתה יכול גם לבחור בצפיות בחינם ב-YouTube כדי לעקוב במהירות את הדרך שלך לבניית בסיס המנויים שלך, לייקים, תגובות ושיתופים.

ל-YTpals יש גם תמחור תחרותי עבור לייקים, תגובות, שעות צפייה ושיתופים של YouTube שיכולים להגביר את אסטרטגיית השיווק שלך ביוטיוב. כאשר אתה משלם עבור מנויים, תתחיל לקבל אותם תוך 24 שעות. ברגע שאתה עד ליתרונות המוחשיים של השגת מנויים ב-YouTube, אתה יכול להגדיל בהדרגה את ספירת המנויים ל-100, 500 או יותר.

אם אתה רוצה לרכוש הערות, YTpals מציע הערות מותאמות אישית לתעריפים נוחים. אתה יכול לקנות עשר הערות מותאמות אישית באופן מיידי עבור סרטון YouTube שלך ​​שהעלית במחיר נמוך. אתה יכול גם לקנות 30 או 50 הערות בנקודות מחיר תחרותיות. כשזה מגיע ללייקים, YTpals מציעה 200 לייקים ב-YouTube ב-$20.
קנייה של כולם כחבילה תספק את הבסיס האיתן הדרוש לך כדי לקחת את ערוץ היוטיוב שלך לרמות חדשות של הצלחה.

אנו מציעים שירותי שיווק נוספים ב- YouTube

שֵׁרוּת
מחיר $
₪30

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪20
₪60
₪100
₪200
₪350
₪600

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪13.50
₪20
₪25
₪40
₪70
₪140
₪270
₪530
₪790
₪1050
₪1550

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪20
₪35
₪50
₪80

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪60
₪180
₪300
₪450
₪700

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪30
₪50
₪80
₪130
₪250

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
מישהו ב נרכש
לִפנֵי